Stel je voor
Hallo Porsche vrienden,

Ik zal me eerst even voorstellen .

Mijn naam is Gerard en ben getrouwd met Annelies en heb twee zoontjes Roy en Boris 8 en 6 jaar en helemaal gek op de 924.
Een goeie 5 maand geleden heb ik een 924 uit 79 gekocht een witte . Door de vorige eigenaar is aan de onderkant een zwarte band gespoten(turbolook ofzo).
De auto rijd heerlijk ,vandaag nog 250 km op de snelweg gereden en gebruik is dan 1:11,5 wat ik acceptabel vind.Op korte stukken rijdt die 1,5 helaas en zit er over te denken om een aanpassing te maken bij de koudestart injector , dat zodra ik rijd en die snelheid redelijk constant aan kan houden ik deze afsluit vanuit de auto natuurlijk.
Wat ik ook even wil vertellen is dat mijn witte vriend het ondertussen erg warm heeft gehad.
Tijdens een cursus die ik volgde ver van huis kwam er een receptioniste het lokaal binnen rennen met de mededeling dat er een witte Porsche in de fik stond.(Zal die van mij wel zijn , zoveel bestaan er niet dacht ik).
Geblust en naar huis laten slepen door een bedrijf,mijn vrouwtje heeft de binnenkant schoon gemaakt en ik heb een voorruit,kachelunit,dashboard,middenconsole en andere onderdelen geregeld.Mijn zwager heeft een nieuwe kabelboom gemaakt gelukkig.
Nu rijd die weer als voor de brand en zal jullie op de hoogte houden van mijn storingen maar ook sleutelplezier en rijplezier natuurlijk.