Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 19 of 19
  1. #11
    Join Date
    May 2007
    Posts
    5,361

    Re: 924-eigenaar van bij jullie Zuiderburen

    Da's inderdaad wat anders dan mijn Saturn Metallic. Zobel is ook een erg fraaie kleur!


  2. #12
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    486

    Re: 924-eigenaar van bij jullie Zuiderburen

    Ik was in ieder geval onmiddellijk verkocht toen ik deze kleur zag, wat andere er ook van mogen vinden ... Sober kleurtje dat blijft.


  3. #13
    Join Date
    May 2007
    Posts
    5,361

    Re: 924-eigenaar van bij jullie Zuiderburen

    Vriend van me heeft dezelfde kleur op zijn Audi 80, erg fraai inderdaad. En de kleur van mijn auto was het eerste wat me opviel...


  4. #14

    Re: 924-eigenaar van bij jullie Zuiderburen

    ik vind het serieus 1 vd mooiere kleuren voor een 924.. bruin zoals deze of die van Tom..
    dan komt de lijn echt perfect uit!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #15

    Re: 924-eigenaar van bij jullie Zuiderburen

    vind ik zelf ook! der stond der dernet nog 1 op het mediamarktterrein in middelburg , ook zo'n kleur

    dus heb um der even naast gezet


    + dat je niet ALLES ziet op een bruine auto
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  6. #16
    Join Date
    May 2007
    Posts
    5,361

    Re: 924-eigenaar van bij jullie Zuiderburen

    Hmmm, er liep vanavond nog iemand tegen me aan te zeuren dat ik 'm moest wassen.
    En dat heb ik pas nog gedaan (nou ja, voor de meeting twee weken geleden... voor mijn doen pasgeleden).


  7. #17

    Re: 924-eigenaar van bij jullie Zuiderburen

    nja ik heb um gister nog gewassen en hij ziet nu alweer onder de troep en dat is echt zichbaar
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  8. #18

    Re: 924-eigenaar van bij jullie Zuiderburen

    Quote Originally Posted by Tom80
    Hmmm, er liep vanavond nog iemand tegen me aan te zeuren dat ik 'm moest wassen.
    En dat heb ik pas nog gedaan (nou ja, voor de meeting twee weken geleden... voor mijn doen pasgeleden).
    ja met allesreiniger schiet dat niet op he :mrgreen:


  9. #19
    Join Date
    May 2007
    Posts
    5,361

    Re: 924-eigenaar van bij jullie Zuiderburen

    Hij zag er in ieder geval beter uit dan voor de wasbeurt en het spul is blijkbaar waterafstotend...


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •