Er hoort wel maar aan één kant een mistlamp te zitten.
Er hoort wel maar aan één kant een mistlamp te zitten.
Ik wou eigenlijk de hele kabelboom opnieuw doen.
maar gezien hij alleen onder de motorkap flink verbeund is
en wat aardepunten in de auto verroest zijn.
ga ik denk ik alleen onder de motorkap een deel opnieuw doen.
Vandaag ook nieuwe gasveren binnengekregen
houden tenminste me klep omhoog
en raamfolie gehaald en aan de binnenkant van mijn deur geplakt hopend dat dit goed waterproof is.
morgen waarschijnlijk accubak schoonschuren en laag tecktly erin.
Mooi bezig, het strippen van een auto is idd zo gebeurt mijn golf1 gti lag ook binnen een dag compleet uitelkaar(en nu nog steeds)
Zo kom je wel mooi de slechte plekken tegen en kun je aan de carroserie mooi de historie van de auto zien(bij mijn golf leek aan de buitenkant alleen de wielkastranden en een stukje dorpel verot, toen die uitelkaar lag bleek de hele rechterzijkant uit verrot imitatie plaatwerk te bestaan en heb toen een andere carroserie gezocht, maar dat lijkt bij deze mee tevallen zo op de foto's te zien.
Iig veel succes met je reastauratie :-D
Porsche 924 1977
Passat coupe 1975
Goeiendag zeg :shock: ! Dat zijn geen halve maategelen Ga je'm origineel terugbouwen of gemoderniseerd (zoals andere elektronica/zekeringkasten/motormanagement/injectiesysteem)? Ik vind het erg dapper. Mocht je vragen hebben dan horen we het wel. Kennis genoeg op het forum :wink: Doe maar rustig aan met die rijlessen, dan heb je meer tijd om te beunen :wink:
Succes!
Robert
924S: Eenvoud, overtuiging, actie!
dat is wel de enige manier om een auto fatsoenlijk op te bouwen...
ik heb ook zo'n project binnenkort oll: maar of ik zover ga (geen 924)
je bent wel lekker bezig
Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!
Nee word gewoon gerestaureerd
Alleen andere geluidsinstalatie
En bekleding misschien iets anders als normaal.
Motor ga ik liever niet aan zitten
wel even alles mooi spuiten of polijsten etc
Morgen weer verder
Dan zijn de deuren zo goed als klaar hoop ik want die bekleding is nog goed.
Gewoon lekker doorgaan zo
half werk is geen werk :grin:
Succes M.
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
Nou Christian dat zijn geen halve maatregelen. Ja, je leert zo'n auto wel goed kennen zo. Maareh, ga je de buitenkant ook nog zo grondig aanpakken (strippen, strakmaken, spuiten) en heeft ie motorisch, bak, etc. ook nog werk nodig?
Hij word wel opnieuw gespoten
maar ik denk dat ik dit laat doen
brommers enzo durf ik nog zelf te spuiten maargoed auto is toch weer iets anders.
En motor reed opzicht goed toen we naar huis reden maar kan nu op moment niet testen in deze staat
Vandaag bijrijdersdeur gefixed is weer met de kap erop.
Alleen kon geen schroef vinden voor handvatkapje vast te zetten :shock:
Dus dat moet nog gebeuren.
Ga nu ff rondje met de motor gezien het nog beetje normaal weer is.
Is het trouwens een echte '77er(ook op kenteken gezet), dan zou je volgens mij
recht hebben op een historisch kenteken(lees blauwe platen :grin: ) lees dit stukje maar eens:
historisch kenteken
edit:
net ff snel je kenteken gecheckt
Datum eerste toelating 30-06-1977
ik zou zeggen historisch kenteken aanvragen(4 cijfers 2 letters en legaal blauwe platen)
Porsche 924 1977
Passat coupe 1975