wat vind z'n auto het toch fijn om aandacht te krijgen :mrgreen:
wat vind z'n auto het toch fijn om aandacht te krijgen :mrgreen:
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
ikzeggrondigwerk
Dank u zeer Ik ben er gister alleen achter gekomen dat hij af en toe een geluid maakt alsof een deel van de aandrijflijn (versnellingsbak oid) tegen de carrosserie aan komt. Een beetje een zoemend geluid. Hij heeft het alleen als ik met een beetje snelheid over een bruggetje heen kom, als ik een scherpe bocht naar rechts maak, of als ik echt hogere toeren (5000+) maak. Heeft nog iemand dat eens gehad? Ik denk dat de bak dan tegen de steunen aanleunt ofzo... Dat van de week ook maar even bekijken...
de transaxle kan ook gaan zoemen doordat de lagers een beetje versleten zijn :wink:
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
Na een aardige tijd probleemloos rijden heb ik weer een nieuwe uitdaging. 8)
Ik ben er al even mee bezig geweest maar het is een af en toe probleem dus het is ook lastig sleutelen.
Hij start perfect en loopt perfect. Maar na een kilometer of 10 valt hij soms zomaar uit. Het is alsof de contactsleutel omgedraaid wordt maar alles behalve de motor blijft werken. Als je 3-5 minuutjes wacht doet hij het weer perfect voor ongeveer even lang. oll: En mijn koplamp werkt ook niet helemaal lekker. Of hij gaat wel omhoog maar niet aan, of hij gaat omhoog en aan maar dan gaat de motor uit. Het is lijkt me dat het dus iets elektrisch is... Ik weet alleen zelf niet meer waar te beginnen. oll:
misschien een breukje in de massakabel
of
gare kabel tussen startmotor en dynamo
think PORSCHitive
Elektrisch deel van het contactslot een beetje mottig?
Stickers kun je het makkelijkst verwijderen met een soort gum, verkrijgbaar bij de betere automaterialenzaak, die je op het boortolletje zet, De stickers verdwijnen als sneeuw in de magnetron :lol: WAARSCHUWING ! ! !NIET OP KUNSTSTOF DELEN GEBRUIKEN !!!
puik uitziende 24er EN in de mooiste kleur die er is!
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
dit zou ik op geen enkele auto met oude lak of zonder blanke lak doen ops:
ik heb een keer op me werk een Caddy moeten ontstickeren op die manier, die is daarna opnieuw gespoten oll:
Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!
Stickers verwijderen: heb toevallig zelf laatst zo'n caramelschijf
aangeschaft: op rustig toerental die schijf z'n werk laten doen.
Werkt prima en 't ruikt ook nog es heerlijk => gelijk zin in een toffee 8)
Die gozer die in dezelfde schuur deed sleutelen als 'Dude-lange'