Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 28 van de 28
  1. #21
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Klassiekerbeurs Rosmalen

    Tja, op die eerste paar foto's ziet-ie er niet onaardig uit... maar bij nader inzien is het een prima donor, zolang je geen plaatwerk nodig hebt. Pre-1981, duidelijk.

    Mooie kleur, dat dan weer wel. En als je een achterskirt monteert en geen voorspoiler is de auto uit balans, dan krijgt-ie een uitgezakte kont.


  2. #22
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Klassiekerbeurs Rosmalen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.B.H.
    Niet
    Als je goed leest zie je Doe een Bod..Nou de lokale oudijzer prijs? :mrgreen:


  3. #23
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Klassiekerbeurs Rosmalen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grietje
    phoe Han, dat is best krokant!

    Alles is te lassen maar dan moet je dat wel kunnen.... Die rode bij rosmalen was wel erg mooi qua kleur! Jammer dat ie zo slecht was. Die deurpanelen spande de kroon wel, hoe lelijk kan men een auto maken oll:
    De deurpanelen zijn wel orgineel toch? oll:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  4. #24
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Klassiekerbeurs Rosmalen

    zo nu ik doe rode goed heb gezien staat de mijne er nog prima bij ops:
    netje isolatie tape onder het linker achterligt
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  5. #25
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Klassiekerbeurs Rosmalen

    En waarmee hebben de de strip van de achterbumper vastgezet? Gipsplaatschroeven? :shock:


  6. #26
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Klassiekerbeurs Rosmalen

    Die is best rot ja...
    Die bumperstrip zit vast met schroeven die aan de binnenkant in het rubber vastzitten. Als die gaan roesten dan gaat je strip om je bumper hangen; is niet mooi. Maar je krijgt ze er ook nooit meer goed uit en kunt ze dus ook niet zomaar vervangen. Een mooi, maar dure oplossing is dan een nieuwe strip kopen. Een goedkope maar lelijke oplossing is gewoon van buitenaf door de strip heen in de bumper boren, schroefjes erin en klaar... oll: :wink:

    Ik heb trouwens volgens mij net zo'n onderspoiler achter. Vind 'm juist wel dik en ook wel goed kunnen, ook al zit er voor geen spoiler. 924 laat zich standaard zo onder z'n bumper kijken.... :wink:

    Oh ja, die ruiten deurpanelen, komen die niet toevallig uit een turbo type I?


  7. #27

    Re: Klassiekerbeurs Rosmalen

    die onderspoiler vond ik idd wel mooi
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  8. #28
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Klassiekerbeurs Rosmalen

    daar sluit ik me ook bij aan.

    als ik er ooit nog een tegen kom en wat geld over heb dan koop ik um wel
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •