Pagina 20 van de 23 EersteEerste ... 101617181920212223 LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 224

Onderwerp: Project "FROST"

  1. #191
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Project "FROST"

    924 racer kan je heel low-budget mee beginnen hoor. Stel dat je deze auto kan kopen voor 750, Koni's er onder voor 250. En je kan het circuit op..........
    937 racer


  2. #192

    Re: Project "FROST"

    Voor de mensen die het topic op Porscheforum.nl nog niet gelezen hebben:

    vannacht is er een of andere klootviool aan mijn auto geweest; heeft een buisje plastic vol sterretjes via de motorkap naar binnen gegooid. Er is vuur ontstaan bij de ventilator, waar nu niets meer van over is, alleen een groot gapend gat. De motorkap is gedeeltelijk blank en kromgetrokken, de bedrading waarschijnlijk doorgefikt, de ruitenwissers verkoolt en de voorruit zwart en gesprongen. Het is einde verhaal voor deze Porsche 924. Ik ben er echt helemaal kapot van. De brandweer schatte de schade op meer dan 4000 euro. En dan was de onzichtbare schade aan het blok nog niet meegerekend...
    Morgen komt er iemand langs die hem misschien wil gebruiken voor onderdelen..Onderstel, remmerij etc.


    .....
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  3. #193
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Project "FROST"

    dat is flink balen :evil:
    jammer dat de dader zijn handen niet verbrand heeft
    ze moeten van andermans spullen afblijven

    maar had je de motorkap dan openstaan : :
    de kap moet je toch van binnen uit openen :
    think PORSCHitive


  4. #194

    Re: Project "FROST"

    Er zit een ruimte tussen het raam en de motor. Daar kan vanalles tussen vallen. Bladeren, water, en dus ook vuurwerk... Ik heb er ooit eens aan zitten denken er gaas overheen te spannen, maar dat ziet er niet uit, en volgens mij kunnen de ruitenwissers dan ook niet meer vrij bewegen..
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  5. #195
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Project "FROST"

    :shock: geen woorden voor.... sterkte ermee!


  6. #196

    Re: Project "FROST"

    GVD nou hoor ik dus net via mijn vader dat mijn baantje ook nog op de tocht staat :evil:

    Er is een bod gedaan van 300 euro voor de 924. Morgen nog even afwachten en dan besluit ik.
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  7. #197
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Project "FROST"

    voor 300 euri????

    niet doen volgens mij :!:
    als er goede banden om de velgen zitten is dat het alleen al waard!!
    zet hem op markplaats of speurders en wacht af wat er geboden word
    think PORSCHitive


  8. #198
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Project "FROST"

    yup niet doen!

    Als je toevallig tijd genoeg hebt ?! zal ik als je hem niet verkocht krijgt voor een NORMAAL bedrag het interieur deruit halen want die is echt al veel meer waard als 300 en de velgen zijn ook stukke meer waard dan je misschien denk!

    Als ik het geld had had ik um ook overgenomen van je maar helaas, na de 944 heb ik geen geld meer om een 4e auto te kopen
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #199
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.516

    Re: Project "FROST"

    Dat is gewoon kut barbara, ik ben er ook altijd bang voor moet ik zeggen. Sterkte ermee!! :cry:
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  10. #200
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Project "FROST"

    He Barbara, als ik jou was zou ik de auto gewoon schorsen en ergens in een schuur neerzetten tot je meer geld om handen hebt om een motorswap uit(laten) te voeren, goeie motors zijn er nog genoeg. Desnoods staat ie 50 km verder binnen in een stalling. Maar echt waar, ik zou hem niet verkopen als ik jou was en al helemaal niet voor €300 als je de bedragen van je onderdelen bij elkaar optelt is ie al veel meer waard, dingen als je velgen etc zijn duure gewilde dingen.
    Naja iig hopen dat je hem niet weg doet en als je het wel doet dan wel voor de juiste prijs en niet versch**ten.
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •