Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 31 to 40 of 66
  1. #31

    Re: klap van achteren

    Dat zijn nu eens berichten met een goede afloop.

    Proficiat

    Groeten Dopre


  2. #32

    Re: klap van achteren

    Mooi zo! Dat scheelt aanzienlijk.
    Ik heb het ook eens gehad, maar wij hebben advertenties van vergelijkbare 924's (uit de hogere prijsklasses) met de schadeberekening meegestuurd aan de verzekering. Op basis daarvan is toen geconcludeerd dat hij wel gerepareerd moest worden.


  3. #33

    Re: klap van achteren

    Gerben, hoe kwam je aan die advertenties met schadeberekening?


  4. #34
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    1,261

    Re: klap van achteren

    Ik denk dat hij bedoelt dat hij advertenties heeft meegestuurd van duurdere 924's van Autoscout etc. Tesamen met de schadeberekening die hij had, zodat de auto niet economisch total loss verklaard zou worden omdat een 924 dus nog veel waard kan zijn...?


  5. #35

    Re: klap van achteren

    ptol heeft gelijk, dat hebben we gedaan.
    Daarnaast heb ik toen ook nog mijn eigen reserveonderdelen (voorbumper, lampenunits etc) aan de autospuiter verkocht, omdat dat in mijn hok opruimde en omdat hij dan minder hoeft te zoeken. Want zij halven zulke onderdelen ook van slopers af...


  6. #36

    Re: klap van achteren

    Oke. Ik denk dat van de 924 na reparatie een taxatierapport laat maken zodat ik niet meer tegen deze problemen kan aanlopen.


  7. #37
    Join Date
    Jun 2013
    Location
    Tilburg
    Posts
    167

    Re: klap van achteren

    Quote Originally Posted by js-vintage View Post
    Oke. Ik denk dat van de 924 na reparatie een taxatierapport laat maken zodat ik niet meer tegen deze problemen kan aanlopen.
    Altijd handig, een taxatie.

    Toch blijft het schipperen met schades, experts en verzekeringen. De ene expert is de ander niet, dito met verzekeraars.
    Of je nou een taxatie hebt of niet. Maar het maakt de boel wel weer makkelijker, zeker indien TL of gejat.


  8. #38

    Re: klap van achteren

    Ik dacht dat bij een geldig taxatierapport de verzekeraar wettelijk verplicht is die waarde aan te houden.


  9. #39
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    De Liemers
    Posts
    340

    Re: klap van achteren

    Bij een klassiekersverzekering is het aan te raden en bij een + casco verzekering een vereiste. Een taxatie is twee of drie jaar geldig.
    Zie: klassiekertaxateur.nl: Waarom taxatie
    924S '87


  10. #40

    Re: klap van achteren

    Zojuist is dezelfde taxateur van de verzekering langs geweest bij het "nieuwe" schadeherstelbedrijf en is de schade nu vastgesteld op 2.250,-- . De 924 is niet Total Loss en wordt dus binnenkort gerepareerd.


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •