Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Uden
    Posts
    159

    924turbo 1979 | Oliedrukmeter 924 Turbo S1

    Wie heeft er een idee, wat het kan zijn, als de oliedrukmeter constant op volle uitslag (8 bar) blijft staan?
    Verkeerdom aangesloten, of sensor defect, of....?


  2. #2
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Tuk / Steenwijk
    Posts
    6,043

    Re: 924turbo 1979 | Oliedrukmeter 924 Turbo S1

    Sensor tik er maar eens op maar het kan hem zijn.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #3
    Join Date
    May 2012
    Posts
    407

    Re: 924turbo 1979 | Oliedrukmeter 924 Turbo S1

    Mja, ik had hetzelfde. Bij mij lag het aan de aansluiting van het klokje zelf. Verbindingen schoon gemaakt en op nieuw, goed, aangesloten. Nu geeft hij weer netjes de druk aan.


  4. #4
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Uden
    Posts
    159

    Re: 924turbo 1979 | Oliedrukmeter 924 Turbo S1

    Quote Originally Posted by jel View Post
    Mja, ik had hetzelfde. Bij mij lag het aan de aansluiting van het klokje zelf. Verbindingen schoon gemaakt en op nieuw, goed, aangesloten. Nu geeft hij weer netjes de druk aan.
    Dus bij jou ook constant 8 bar? En met goed aansluiten bedoel je de polariteit omdraaien?


  5. #5
    Join Date
    May 2012
    Posts
    407

    Re: 924turbo 1979 | Oliedrukmeter 924 Turbo S1

    Hij stond constant op 8 bar, maar als ik een klap tegen het klokje gaf dan sprong hij weer even naar de correcte waarde. Paar minuten later stond hij dan weer op 8 bar.

    Het was nogal een bende qua bedrading achter de klokjes, slordig soldeerwerk en slechte verbindingen. Ergens zal er een verbinding niet goed geleid hebben of just een kortsluiting maken. Ik heb een paar aansluitingen opnieuw gedaan en de draden goed uitelkaar gehaald. Nu is het prima,


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •