Ik was geloof ik €40 kwijt voor de keerring en 80 voor het Lagerhuis met keerring.
Ik was geloof ik €40 kwijt voor de keerring en 80 voor het Lagerhuis met keerring.
Uiteindelijke materiaalkosten: EUR 60,-
De 924 is weer klaar, heb wegens een blessure nog niet weer kunnen rijden maar de auto lekt in elk geval geen druppeltje olie meer. Vandaag maar eens even mee op pad.
----
Ford Focus 1.6 TDCi Econetic Sport '11
Triumph Dolomite Sprint 2.0 16V '73
Porsche 924 2.0 '78
Mooi werk Geert en de kosten vallen wel mee voo er een lek vrije auto.
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
Dat vond ik ook al. Het probleem met de koelfan is echter nog niet opgelost, dus ik heb besloten de auto naar een specialist te brengen die de auto grondig naloopt, zodat ik in ieder geval zorgeloos kan rijden.
----
Ford Focus 1.6 TDCi Econetic Sport '11
Triumph Dolomite Sprint 2.0 16V '73
Porsche 924 2.0 '78
Ja als je het zelf niet kan ,
Is het lgoed om naar een specialist te gaan
Want als de boel stuk loopt ben je verder van huis
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
Ik kan het met hulp van mijn vader wel, maar die wordt ook een dagje ouder, dan is een specialist volgens mij een goede keuze. En ik zou niet willen dat er wat stukloopt inderdaad.
----
Ford Focus 1.6 TDCi Econetic Sport '11
Triumph Dolomite Sprint 2.0 16V '73
Porsche 924 2.0 '78
Vandaag zou ik de auto naar een Porsche-specialist brengen, zijn we halverwege gestrand. Gelukkig had de specialist een ambulance dus de auto staat waar ie zijn moet. Eerste diagnose: kapotte verdelerkap. Die blijkt niet origineel en heeft al die tijd klem gezeten tegen de motorkap, waardoor ie flink is beschadigd. Verder hangt de dynamo niet lekker in zijn rubbers en is de aansturing van de brandstofpomp niet goed. Gelukkig is ie nu in vakkundige en liefdevolle handen. Over een week of twee zou ik hem weer moeten hebben...
Dat gaat dan zeker goed komen.
Is het een porsche specialist op 924 gebied.?
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
Ze hebben een ervaren monteur die bij één van de Porsche-centra vandaan komt, heeft naar eigen zeggen het nodige aan transaxles gesleuteld. Heb alle vertrouwen in hem. mede daarom was zijn telefoontje van vanmiddag een flinke mood-killer, er lijkt namelijk nogal het nodige aan de hand te zijn waardoor de auto nu verre van veilig is. Ik ga straks polshoogte nemen, maar zie het nog niet heel rooskleurig in...
----
Ford Focus 1.6 TDCi Econetic Sport '11
Triumph Dolomite Sprint 2.0 16V '73
Porsche 924 2.0 '78