piet03

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • piet03
    924 Wannabe
    • Aug 2014
    • 29

    [Voorstellen] piet03

    Stel je voor
    Hallo!

    Ook ik zal mij even voorstellen: Mijn naam is Peter, en ik ben sinds kort een 924 bezitter Een bahama blauwe 924 uit 1978, compleet uitgeleefde 'rakbak' waar zo te zien een stel jongelui op los zijn gegaan, gezien de gehele staat van de auto. (bovendien vond ik friet en chocoladein de auto na de aanschaf. En kaartjes van een diƫtiste, ik vraag me af of deze enig verband houden??)

    Ik denk dat opknapper zacht uitgedrukt is. Maargoed dat kan ik lastig aanzien dus heb ik hem gekocht. De kilometer teller was al kapot na een korte 10002 kilometers, maar heb ik nu alvast weer gerepareerd. Verder kwam ik na de 100 kilometer lange rit thuis aan waarna een maat van mij mij er op attendeerde dat er witte wolken uit de uitlaat kwamen, samen met het eruit gooien van de koelvloeistof (gek dat hij in de lange rit met geregeld 120/130 niet warm liep). Cilinderkop eraf gehaald en wat blijkt: de koppakking is zelfs in een vrij goede staat, lichtelijk versleten maar nergens gaten of breuken op het oog. Wel stond de 4e cilinder helemaal vol met koelvloeistof (kleinigheidje blijf je houden). Nu sta ik op het punt om in ieder geval de cilinderkop weer in elkaar te zetten

    Uiteraard behoeft ook het interieur wat zorg, gescheurde stoelen is het voornaamste probleem. gelukkig op de stik van de leren lappen dus dat is prima te verhelpen.

    Ik vind dat ik zelf deze auto de aandacht kan geven die hij verdiend, en hem weer in presentabele staat kan krijgen.
    Ik zal proberen een paar fotootjes later nog bij te voegen!

    Groeten Peter
  • ptol
    924 Gek
    • Jun 2011
    • 1261

    #2
    Re: piet03

    Welkom! En benieuwd naar de foro's

    Comment

    • js-vintage
      924 Fan
      • Mar 2010
      • 405

      #3
      Re: piet03

      Welkom op dit forum, Peter!

      Comment

      • M.B.H.
        924 Freak
        • Feb 2008
        • 6043

        #4
        Re: piet03

        Welkom hier op dit uiterst gezellige leerzame forum
        En veel 924 plezier toegewenst.
        924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

        Comment

        • jimfrey944
          Administrator
          • Jan 2008
          • 4533

          #5
          Welkom in het 924 walhalla
          sigpic

          porsche 924 martini 1977
          porsche 924 50 Jahre edition 1982
          BMW X3 3.0 high exclusieve

          Comment

          • harry
            924 Gek
            • May 2008
            • 1287

            #6
            Re: piet03

            Welkom Piet, hier vindt je alles voor je auto.

            Mvg, Harry 924 1983


            You know the Germans always make good stuff
            7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !

            Comment

            Working...
            X