Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 30 of 30
  1. #21
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    51

    Re: logo / embleem neus (924)

    Quote Originally Posted by Porschediddy View Post
    Ok,nu heb ik dus een nieuw embleem gekocht, het oude probleemloos kunnen verwijderen, maaaaaaaar...die rubber.. moet het embleem er helemaal in passen of hoe zit dat? Want ik krijg het er totaal niet in, en heb schrik dat de rubber gaat scheuren.
    Ik heb gehoort das je het rubber opwarmt met een " blowdryer" dan is het geen enkel probleem om het rubber erop te zetten.

    Nu wij over het onderwerp embleem vervangen hebben, heeft iemand tips hoe je bij de schroeven komt die aan de achterkant zitten.Dit ziet er bij mijn auto hopenloos uit. (graag met foto´s)


  2. #22

    Re: logo / embleem neus (924)

    Ehh, er zitten geen schroeven in. Het embleem zit gewoon in twee plastic busjes gedrukt in het paneel. Je kunt het er zo vanaf trekken. Dat heeft voor en nadelen...

    Je kunt het rubber ook even in een kopje heet water leggen. Wordt het ook soepel en kun je het zo om het embleem leggen.


  3. #23

    Re: logo / embleem neus (924)

    Hoi !

    Ik heb nog wel een paar emblemen liggen, gebruikt en nieuw !

    Bij interesse gaarne een PB ok ?

    Raymond


  4. #24
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    1,824

    Re: logo / embleem neus (924)

    Laatste reactie : 11-Sep-2008, 21:52


  5. #25
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    51

    Re: logo / embleem neus (924)

    Quote Originally Posted by Duncan View Post
    Ehh, er zitten geen schroeven in. Het embleem zit gewoon in twee plastic busjes gedrukt in het paneel. Je kunt het er zo vanaf trekken. Dat heeft voor en nadelen...

    Je kunt het rubber ook even in een kopje heet water leggen. Wordt het ook soepel en kun je het zo om het embleem leggen.
    Nu heb ik deze avond het embleem los gekregen, het was vast gelijmt :p en geen gaatjes in de plaat. Het nieuwe embleem toch ook maar even vast lijmen geloof ik ;-)


  6. #26

    Re: logo / embleem neus (924)

    Is het mogelijk dat je neuspaneel opnieuw gespoten is en ze de gaatjes dicht gemaakt hebben?
    Is je embleem op de pakking geplakt en toen de pakking op het paneel?


  7. #27
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    51

    Re: logo / embleem neus (924)

    Quote Originally Posted by Duncan View Post
    Is het mogelijk dat je neuspaneel opnieuw gespoten is en ze de gaatjes dicht gemaakt hebben?
    Is je embleem op de pakking geplakt en toen de pakking op het paneel?
    Ja dat ziet er zo uit, veel plakband was er aanwezig , ik wacht toch nog wel even om het nieuwe embleem erop te zetten.


  8. #28
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    berkel en rodenrijs
    Posts
    163

    Re: logo / embleem neus (924)

    mijn 924 1980 heeft geen embleem nu heb ik hier een nieuwe liggen,
    weet iemand hoe ik die nieuwe monteer moet ik dan een kop lamp uit bouwen of een paneel weg halen?


  9. #29

    Re: logo / embleem neus (924)

    Je zou via de grille er kunnen komen. Helaas zijn mijn handen te groot om dat voor elkaar te krijgen


  10. #30
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    spanbroek
    Posts
    4,533
    Als je de bumper er af haalt zit daar een gaatje
    Zelf heb ik hem los op de neus zitten
    Door een pootje van de badge iets te verbuigen
    En hem zo in de rubbers te klemmen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •