Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16

Thread: mbembe

  1. #11
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    79

    Re: mbembe

    Tja het is maar net hoe je het bekijkt.... Je hebt de D, je hebt 1 en 2. Als je m in D zet schakelt ie 1x als je bijv van 0 naar 120km optrekt. Dat bedoel ik met 2 versnellingen. Je hebt idd 3 standen


  2. #12
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    Katwijk
    Posts
    250

    Re: mbembe

    welkom mbembe! Mooie strakke auto! Ziet er heel netjes uit


  3. #13
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    79

    Re: mbembe

    Quote Originally Posted by mbembe View Post
    Tja het is maar net hoe je het bekijkt.... Je hebt de D, je hebt 1 en 2. Als je m in D zet schakelt ie 1x als je bijv van 0 naar 120km optrekt. Dat bedoel ik met 2 versnellingen. Je hebt idd 3 standen
    Weet niet hoe ik een bericht aan kan passen, ik heb het niet juist opgeschreven. Ik bedoel dat ie 3 versnellingen heeft, maar wat ik bedoelde te zeggen dat ie een automatische stand heeft 'D', en een handmatige stand ( '1' en '2'). Dat zijn natuurlijk 2 handmatige standen. Dus 3 standen en 3 versnellingen. Duidelijk?


  4. #14
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    spanbroek
    Posts
    4,533

    Re: mbembe

    Euro98 daar rijd hij idd het beste op 95 kan wel hij gaat er niet direct stuk aan
    Maar zeker geen moderne benzine met e10
    Zelf rij ik op 95 met een toevoeging (octaanbooster)
    Omdat er in mijn vere omgeving geen 98 meer te vinden is
    Je kan voor het slechte draaien ook nog een flesje injectorrieniger toevoegen
    Daar reageerd de 924 altijd erg positief op
    De stikker op de achterkant hoord niet op een 77 er
    Waar komt je verhaal van standaard een automaat vandaan ?
    Automaat is altijd een optie geweest ook in 77 naar mijn beste weten
    En het verhaal van standaard een automaat heb ik nooit gehoord of gelezen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #15
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    79

    Re: mbembe

    Bedankt voor je antwoorden. Jammer dat die sticker niet standaard was in 1977...

    Ik mag nog geen linkjes plaatsen maar op automobile-catalog.com staat het volgende:" only one Porsche 924 version was available in 1977: 1977 Porsche 924 automatic", dit gaat over de europese versie gemaakt en verkocht in '77. Dus vandaar. Wellicht heeft het iets te maken met het introduceren van de volautomatische versnellingsbak? Porsche was nl de eerste hiermee.


  6. #16
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    Oost Nederland
    Posts
    86

    Re: mbembe

    Mooie strakke auto, letters onder achterlichten staan o.a. op eBay. Veel rijplezier met deze Porsche..! http://www.ebay.nl/itm/PORSCHE-Custo...d1jicCk6x75ezg
    Porsche 924 Turbo, "Mal sehen was er aushält".


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •