Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17

Thread: Peter-Alexander

  1. #11
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    030
    Posts
    914

    Re: Peter-Alexander

    Welkom Peter-Alexander! Als je iets op het oog hebt laat het even weten, dan kunnen we meekijken.


  2. #12
    Join Date
    Dec 2016
    Location
    Neerijnen
    Posts
    85

    Re: Peter-Alexander

    Ja hij vertelde dat de auto echt technisch ok zou zijn maar ook optisch voor mij teveel werk. Ieder paneel wel wat schade. Maar voor dat geld was ik ook aan het twijfelen hoor. Kun je niets aan verliezen iig.

    Quote Originally Posted by Arthur623 View Post
    Hi Peter- Alexander. Ik heb de auto in Aalsmeer gekocht. Denk dat ik er wel wat van kan maken en hem rijdend kan houden. Zie mijn voorsteltopic

    Oja...bij mij trouwens geen mayo in de koelvloeistof of olie en witte rook was weg na een langere proefrit. Heeft inderdaad erg lang stil gestaan.

    En de roest bij de slotvangers vond ik niet zo erg, geen lastige plek om te lassen. Spatbord linksvoor is wel een aandachtspunt inderdaad, stuk van zeker 15 cm moet vervagen worden inderdaad.

    Het is een klein wereldje die van de 924


  3. #13
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Tuk / Steenwijk
    Posts
    6,043

    Re: Peter-Alexander

    Welkom hier en veel 924 plezier toegewenst
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #14
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    Katwijk
    Posts
    250

    Re: Peter-Alexander

    Had je al op autoscout24 gekeken? Die uit Gulpen is misschien wel aardige auto? Succes!


  5. #15
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    De Liemers
    Posts
    340

    Re: Peter-Alexander

    Welkom PA! Leuk je hier ook te treffen. Van het 944 forum ken ik je turbo 'ombouw project' wat misschien wel het understatement is van het jaar dat bijna om is.
    Ik snap dat het kriebelt en dat je een echte Porsche zoekt waar je lekker in kunt in rond tuffen Ik hoop voor je dat je iets moois kunt vinden. Succes en plezier gewenst!
    924S '87


  6. #16
    Join Date
    Dec 2016
    Location
    Neerijnen
    Posts
    85

    Re: Peter-Alexander

    Ja dat gaat goedkomen hoor. Voordat de andere weer rondrijd wil ik gewoon een leuke 924. Lijkt me heerlijk cruisen. Snel hoeft niet voor mij.


  7. #17
    Join Date
    Dec 2016
    Location
    Neerijnen
    Posts
    85

    Re: Peter-Alexander

    Voor de liefhebbers van gekke projecten.. www.facebook.com/948hybrid


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •