NATIONALE SLEUTELDAG

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • harry
    924 Gek
    • May 2008
    • 1287

    NATIONALE SLEUTELDAG

    In overleg met Martin hebben wij besloten om de Nationale Porsche Sleuteldag op Zaterdag 29 april (onder voor behoud Martin) te organiseren. Aanvang: 09:00 uur te Steenwijk

    U kent het wel van de vorige keren. Aanmelden, Type werkzaamheden, en wie sleutelt.

    Martin kun jij de inschrijvingen bij houden? En de klussen.

    Ook dit jaar is er weer een verplichte kleine bijdrage voor de inwendige mens 10 euries. Maar dan wel in de vorm van een barbecue. Er worden buiten bij goed weer tafels en stoelen geplaats. Vraag om vrouwelijk/mannelijk assistentie bij de handeling voor de barbecue. Vlees/Vis Salade Saté enz.…

    Ook wilde we dit jaar de onderdelen ruilbeurs opzetten (eventueel kleine bijbetaling) met een gezellig kraampje voor de werkplaats.

    Zijn er nog meer ideeën voor deze dag, laat het even weten.

    Dus schrijf snel in vol=vol

    PS Wie heeft een groet Barbecue op gas?



    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !
  • o.stijn.o
    924 Gek
    • Jul 2011
    • 879

    #2
    Re: NATIONALE SLEUTELDAG

    Ik probeer er eindelijk na al die jaren ook eens bij te zijn!! Is wel leuk dat het dit jaar doorgaat met het 10 jarig bestaan!

    Comment

    • Ronaldbm
      924 Addict
      • Aug 2014
      • 1688

      #3
      Re: NATIONALE SLEUTELDAG

      Top dat ie op de kalender staat dit jaar!! Alleen die datum.... ga je niet menen..... mijn vrouw is 11 mei uitgerekend voor onze derde (meisje dit keer :-)) dus betwijfel of ik er dan nog een dag tussenuit mag/kan. Ik Ga het topic volgen en ben er hopelijk ook bij!
      Project 924....and nice driving

      Comment

      • Berend72
        924 Fan
        • Feb 2016
        • 250

        #4
        Re: NATIONALE SLEUTELDAG

        Super!!! Staat genoteerd! Ik heb nog aardig wat klusjes te doen, maar waar ik waarschijnlijk echt hulp bij nodig heb is het slot aan de bijrijderskant. Deze kan niet van buitenaf geopend worden.... Misschien heel simpel en vastgekoekt slot, maar ik kom er niet uit.... Mocht er een brug zijn misschien vervanging van de middendemper en remslangen achter...

        Comment

        • MrCarmaniac
          924 Fan
          • Oct 2015
          • 297

          #5
          Re: NATIONALE SLEUTELDAG

          Ik kom misschien ook langs, heb verder niks aan mijn auto te doen maar lijkt me leuk om er een keer bij te zijn
          Porsche 924 - the car that saved Porsche

          Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie

          Comment

          • harry
            924 Gek
            • May 2008
            • 1287

            #6
            Re: NATIONALE SLEUTELDAG

            Originally posted by MrCarmaniac View Post
            Ik kom misschien ook langs, heb verder niks aan mijn auto te doen maar lijkt me leuk om er een keer bij te zijn
            Maar Berend, je auto is nooit af!

            Mvg, Harry 924 1983


            You know the Germans always make good stuff
            7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !

            Comment

            • Thijsch
              924 Gek
              • Apr 2013
              • 914

              #7
              Re: NATIONALE SLEUTELDAG

              Om een beetje overzicht te bewaren in wie er aanwezig is en met welke werkzaamheden wil ik iedereen vragen om onderstaande indeling aan te houden bij het aanmelden:

              Korte titel voor de werkzaamheden. >

              Wat kom je doen? >

              Heb je een brug nodig? >

              Hoe lang denk je nodig te hebben? >

              Heb je hulp/informatie nodig? >

              Opmerking / Uitgebreide omschrijving van de werkzaamheden. >
              In overleg met de organisatie zal ik de werkzaamheden weer bijhouden zodat de bruggen en sleutelhulp verdeeld kunnen worden.

              Om het goede voorbeeld te geven;

              Korte titel voor de werkzaamheden. > Remschoenen en remvloeistof vervangen

              Wat kom je doen? > Gezelligheid en sleutelen!

              Heb je een brug nodig? > Ja

              Hoe lang werk denk je nodig te hebben? > 1 tot 1.5u

              Heb je hulp/informatie nodig? > Ja, graag!

              Opmerking / Uitgebreide omschrijving van de werkzaamheden. > n.v.t.

              Comment

              • MrCarmaniac
                924 Fan
                • Oct 2015
                • 297

                #8
                Re: NATIONALE SLEUTELDAG

                Originally posted by harry View Post
                Maar Berend, je auto is nooit af!
                Tim hier maar dat maakt niet uit ��
                Ja klopt, ik heb ook wel een paar dingetjes maar die doe ik meteen als ie uit de winterstalling komt ��
                Wie weet wat er tegen die tijd op de planning staat ��
                Porsche 924 - the car that saved Porsche

                Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie

                Comment

                • jimfrey944
                  Administrator
                  • Jan 2008
                  • 4533

                  #9
                  Re: NATIONALE SLEUTELDAG

                  Korte titel voor de werkzaamheden. > krukas lager, koppeling vervangen achterbrug revisie in en uitbouw voor onder spoiler verwijderen en compleet overspuiten van de auto

                  Wat kom je doen? >de bovenstaande klussen

                  Heb je een brug nodig? > Ja alle twee de hele dag

                  Hoe lang werk denk je nodig te hebben? > 8 uurtjes

                  Heb je hulp/informatie nodig? > Ja, graag zo veel mogelijk hulp

                  Opmerking / als dit bovenste niet kan dan kom ik wel gewoon als sleutel slaaf de hele dag gebakjes oplappen
                  sigpic

                  porsche 924 martini 1977
                  porsche 924 50 Jahre edition 1982
                  BMW X3 3.0 high exclusieve

                  Comment

                  • harry
                    924 Gek
                    • May 2008
                    • 1287

                    #10
                    Re: NATIONALE SLEUTELDAG

                    Originally posted by jimfrey944 View Post
                    Korte titel voor de werkzaamheden. > krukas lager, koppeling vervangen achterbrug revisie in en uitbouw voor onder spoiler verwijderen en compleet overspuiten van de auto

                    Wat kom je doen? >de bovenstaande klussen

                    Heb je een brug nodig? > Ja alle twee de hele dag

                    Hoe lang werk denk je nodig te hebben? > 8 uurtjes

                    Heb je hulp/informatie nodig? > Ja, graag zo veel mogelijk hulp

                    Opmerking / als dit bovenste niet kan dan kom ik wel gewoon als sleutel slaaf de hele dag gebakjes oplappen
                    Dan maar de sleutel slaaf!

                    Mvg, Harry 924 1983


                    You know the Germans always make good stuff
                    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !

                    Comment

                    • Berend72
                      924 Fan
                      • Feb 2016
                      • 250

                      #11
                      Re: NATIONALE SLEUTELDAG

                      haha, dat is nog s een forse klus

                      Inderdaad denk ik dat ik ook de hele dag wel kan vullen, maar gebruik van een brug is al super!

                      Korte titel voor de werkzaamheden. > vervanging remslang achter (en wat er verder bij komt kijken?) vervanging middenstuk uitlaat (niet noodzakelijk, maar als ie toch op de brug staat), portierslot bijrijderskant nakijken of gangbaar maken. Misschien evt. vervanging van de deurgrepen. En wat kleinere klusjes waar geen brug voor nodig is.

                      Wat kom je doen? >de bovenstaande klussen

                      Heb je een brug nodig? > Ja

                      Hoe lang werk denk je nodig te hebben? > als ik t zelf zou moeten doen zeker wel minimaal een halve dag , maar met technische hulp misschien een paar uurtjes? of waarschijnlijk zelfs korter.... ik kan t niet echt goed inschatten.

                      Heb je hulp/informatie nodig? > Ja, graag zo veel mogelijk hulp

                      Comment

                      • Ronaldbm
                        924 Addict
                        • Aug 2014
                        • 1688

                        #12
                        Re: NATIONALE SLEUTELDAG

                        Korte titel voor de werkzaamheden. > Noodzakelijk onderhoud!
                        Wat kom je doen? > Distributieriem vervangen, ontsteking op tijd zetten, bak-vloeistof vervangen. Indien het kan, carterpan pakking vervangen; kleine lek >> lijkt alleen bij draaiende motor dus wellicht te verhelpen met wat boutjes aandraaien?
                        Heb je een brug nodig? > Ja
                        Hoe lang werk denk je nodig te hebben? > 0.5 uur bak vloeistofvervangen en < 0.5 uur inspectie en boutje Carterpan. Indien pakking vervangen???
                        Heb je hulp/informatie nodig? > Ja, meer dan graag! Heb deze klussen nog niet eerder gedaan. Bij Distri vervangen en timing (ontbreek ook de tools hiervoor), idem voor vervangen carterpan pakking, klus te groot denk ik voor de sleuteldag (Sub-frame los?) Even meekijken bij opsoren lekkage wel gewenst.
                        Opmerking / Uitgebreide omschrijving van de werkzaamheden. >
                        - Alles indien ik er bij kan zijn, hoop het wel! Zie mijn eerdere post
                        - Vraag, wat heb ik nodig voor bakvloeistof en moet ik nog een plug/pakking hiervoor bestellen?
                        - Overige: help graag mee met de BBQ voorbereiding en burgers flippen! Heb alleen geen gas-BBQ
                        - Daar waar nodig help ik ook graag anderen mee (Deur topic Berend ben ik nu wel bekend mee)
                        - Heb altijd, naast genoemde klussen, nog wel wat kleine losse klusjes aan de wagen :-)
                        Project 924....and nice driving

                        Comment

                        • Ronaldbm
                          924 Addict
                          • Aug 2014
                          • 1688

                          #13
                          Re: NATIONALE SLEUTELDAG

                          Aanvulling, Harry neem jij een benzinedruk meter mee? Dan zouden we m kunnen doormeten op de opkomende koude start problemen
                          Project 924....and nice driving

                          Comment

                          • gerben1986
                            924 Gek
                            • Feb 2008
                            • 952

                            #14
                            Re: NATIONALE SLEUTELDAG

                            Leuk idee om het weer te organiseren.
                            Ik doe mee (is ook op fietsafstand ) ! (onder voorbehoud van een gepland weekendje weg met onze 'nieuwe' camper)

                            Korte titel voor de werkzaamheden. > Warme start, vervangen versnellingsbakolie en checken werking dashboardkastlampje

                            Wat kom je doen? > Met iemand naar de warme start kijken en kijken of we de olievulplug kunnen uitboren (die is doorgedraaid)

                            Heb je een brug nodig? > Ja.

                            Hoe lang denk je nodig te hebben? > Geen idee

                            Heb je hulp/informatie nodig? >Ja, voor de warme start en iemand met kennis van uitboren

                            Opmerking / Uitgebreide omschrijving van de werkzaamheden. >
                            Kijken wat het warme-start-probleem is
                            Uitboren van de olievulplug van de versnellingsbak
                            Kijken waarom dashboardkastlampje niet brand

                            Comment

                            • M.B.H.
                              924 Freak
                              • Feb 2008
                              • 6043

                              #15
                              Re: NATIONALE SLEUTELDAG

                              Originally posted by Thijsch View Post
                              Om een beetje overzicht te bewaren in wie er aanwezig is en met welke werkzaamheden wil ik iedereen vragen om onderstaande indeling aan te houden bij het aanmelden:



                              In overleg met de organisatie zal ik de werkzaamheden weer bijhouden zodat de bruggen en sleutelhulp verdeeld kunnen worden.

                              Om het goede voorbeeld te geven;

                              Korte titel voor de werkzaamheden. > Remschoenen en remvloeistof vervangen

                              Wat kom je doen? > Gezelligheid en sleutelen!

                              Heb je een brug nodig? > Ja

                              Hoe lang werk denk je nodig te hebben? > 1 tot 1.5u

                              Heb je hulp/informatie nodig? > Ja, graag!

                              Opmerking / Uitgebreide omschrijving van de werkzaamheden. > n.v.t.
                              Helemaal goed Thijsch
                              924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

                              Comment

                              Working...
                              X