Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: Robsche

  1. #1
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    8

    Robsche

    Stel je voor
    Hallo allemaal,

    Een aantal weken terug heb ik mijn eerste auto gekocht. Met trots mag ik zeggen dat het een Porsche 924 2.0 uit 1985 is.
    Sinds ik mij kan herinneren is Porsche een droomauto voor mij geweest. Ik heb altijd gezegd dat er ooit een Porsche in mijn bezit zou komen, maar ik had nooit durven dromen dat dit op 20 jarige leeftijd al realiteit zou worden.

    Zoals je kan verwachten van een 35 jaar oude auto zijn er wat schoonheidsfoutjes en technische imperfecties. Zo mist bijvoorbeeld het embleem voor en de 924-sticker achter en is vorige week de auto slecht gaan lopen. Daarover zal ik straks een onderwerp starten. Los van bovenstaande staat de 924 er behoorlijk goed bij.

    Mvg, Rob


  2. #2
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    1,824
    Hey Robsche, bedankt voor het voorstellen! Veel plezier


  3. #3
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    Zeist
    Posts
    1,688

    Re: Robsche

    Hi Robsche, welkom hier! Ga je ook zelf sleutelen? Je eerste uitdaging heb je te pakken zo te lezen... succes!


  4. #4

    Re: Robsche

    Welkom! '85, da's één van de laatsten...
    Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.


  5. #5
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    8

    Re: Robsche

    Zoveel mogelijk ga ik zelf doen, voor de fun en om kosten te besparen natuurlijk.


  6. #6
    Join Date
    May 2012
    Posts
    407

    Re: Robsche

    Welkom! Geweldig om als eerste auto een Porsche te hebben


  7. #7
    Join Date
    Oct 2015
    Location
    Dordrecht
    Posts
    297

    Re: Robsche

    Jow robsche, welkom en veel plezier met je 924 👌


  8. #8
    Join Date
    Nov 2020
    Posts
    8

    Re: Robsche

    Helaas hebben nieuwe o-ringen op de injectoren het probleem niet verholpen. The search continues..


  9. #9
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    spanbroek
    Posts
    4,533

    Re: Robsche

    Welkom in het 924 walhalla


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #10

    Re: Robsche

    Welkom!

    De Porsche 924 was ook mijn eerste auto toen ik 18 was, 8 jaar geleden. Niet vele kunnen zeggen dat een Porsche hun eerste auto was.

    Succes met het technische gedeelte, een storing in het k-jetronic injectiesysteem kan af en toe lastig zijn, maar met behulp van de Haynes, dit forum en Google kun je een heel eind de goede weg op worden geholpen.

    Het logo kun je nieuw bestellen bij de Porsche dealers voor €120, inclusief rubber pakking en moertjes.
    Ik heb een replica besteld op AliExpress voor minder als €15, hij sluit niet helemaal netjes aan maar prijs/kwaliteit ben ik er voor nu best tevreden mee.
    Porsche 924 2.0 bj 1980
    Subaru Justy 1.6 AWD bj 2003
    Suzuki Swift Sport bj 2009


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •