Peter4103

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peter4103
    924 Wannabe
    • Dec 2020
    • 4

    [Voorstellen] Peter4103

    Stel je voor
    Even voorstellen, ik ben Peter en sinds een aantal dagen een Porsche 924 uit 1979 voor de deur staan in de kleur Mexico Beige.
    Toen ik de auto vorige week tegenkwam op Marktplaats en het verhaal las wist ik direct: die auto wil ik!
    Ik ben altijd al gek geweest op auto’s en heb al eerder een sportauto gehad. Na vele merken te hebben gereden ben ik sinds kort begonnen met classic cars.

    De 924 is gekocht bij Fred Dekker in Apeldoorn en is door hem in het afgelopen jaar opnieuw opgebouwd. Het verhaal dat hij deelde is dat de auto in 1982 naar Nederland is gekomen vanuit de VS en toentertijd gedemonteerd is met de bedoeling er een rally auto van te maken, hetgeen naar ik begreep nooit gedaan is. Fred heeft de gedemonteerde auto gekocht en hem weer in elkaar gezet en hierbij veel nieuwe onderdelen gebruikt.

    Ik zal ook nog wat foto’s plaatsen.
    Attached Files
    Last edited by Peter4103; 01-01-21, 15:21.
  • Hendrik
    Administrator
    • Jan 2011
    • 1830

    #2
    Hi Peter4103 and welcome to 924forum | Community!

    Comment

    • Peter4103
      924 Wannabe
      • Dec 2020
      • 4

      #3
      Re: Peter4103

      Hierbij nog wat extra foto’s. Heb er nog wel meer, maar de site zet die foto’s op de zijkant neer. Plaats ik later nog wel eens.
      Attached Files

      Comment

      • Ronaldbm
        924 Addict
        • Aug 2014
        • 1688

        #4
        Re: Peter4103

        Hi Peter,

        Welkom hier! Op het goede adres hier.

        Mooie wagen trouwens, ziet er netjes uit! Origineel US auto zo te zien?

        Met groet,
        Ronald
        Project 924....and nice driving

        Comment

        • morgoth924
          924 Fan
          • Dec 2009
          • 119

          #5
          Re: Peter4103

          Welkom!
          Mooie auto...
          Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.

          Comment

          • jimfrey944
            Administrator
            • Jan 2008
            • 4533

            #6
            Re: Peter4103

            Welkom in het 924 walhalla
            Fred dekker is een betrouwbare garage en een 924 liefhebber dus dat zit wel goed
            sigpic

            porsche 924 martini 1977
            porsche 924 50 Jahre edition 1982
            BMW X3 3.0 high exclusieve

            Comment

            • Peter4103
              924 Wannabe
              • Dec 2020
              • 4

              #7
              Re: Peter4103

              Thanks Allen! Ik ben er erg blij mee. Woensdag komt de taxateur ivm de verzekering. Jammer dat er nu niet echt gereden kan worden ivm pekel, maar bij de eerste mooie dag zonder pekel haal ik hem direct weer uit de garage. Kan niet wachten!

              Comment

              • Driven
                924 Wannabe
                • Dec 2015
                • 86

                #8
                Re: Peter4103

                Fraaie auto Peter!, al ben ik niet kapot van dat de Amerikanen door verkeerswetgeving m.b.t. veiligheid pedestrians de lijnen van de auto in mijn optiek wat hebben verstoord door de grote zwarte rubberen stootblokken en de immense ronde reflectoren op de voorspatschermen. Ik zou zeggen: 'Get rid of it!'. Maar dat zou ik doen, voor hetzelfde geld ga jij voor originele Amerikaanse import waar je vanaf moet blijven. Het is zowiezo een unieke kleur dat Mexico Beige. Veel plezier met je Amerikaanse Porsche!
                Porsche 924 Turbo, "Mal sehen was er aushält".sigpic

                Comment

                Working...
                X