Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
Euh nog even vergeten te vermelden, :blij
Blijf niet te lang in je smeltbad, want anders heb je gatenkaas :euh
De reden daarvan is dat je dan te veel materiaal wegsmelt en de plaat te vloeibaar wordt.
Hierdoor gaat de lasdraad gewoon door je plaat heen, principe snijbrander :muts
Vandaar dar een mig ideaal is voor licht plaatwerk als bij een wagen, niet zo hoge warmte ontwinkeling als bij gaslassen en of vlambooglassen, hier wordt de hitte zo groot dan het bij vlambooglassen zeer moeilijk wordt. Zeer lage ampèrage en een dikke bagget nemen, dat zijn de trukjes om plaatwerk van een wagen te lassen met een vlamboog en zeer snel reageren en niet te traag :slaap anders serieuse gaten.
Bij gaslassen is het zelfs mogelijk te lassen zonder toevoegmateriaal eht enige nadeel an dit lassysteem is dat je een enorme warmtebron maakt en de plaat echt kromtrekt, maar voor wie het moest interreseren, hier heb ik ook typs voor, dus als je wil vraag het dan maar :blij
Euh nog even vergeten te vermelden, :blij
Blijf niet te lang in je smeltbad, want anders heb je gatenkaas :euh
De reden daarvan is dat je dan te veel materiaal wegsmelt en de plaat te vloeibaar wordt.
Hierdoor gaat de lasdraad gewoon door je plaat heen, principe snijbrander :muts
Vandaar dar een mig ideaal is voor licht plaatwerk als bij een wagen, niet zo hoge warmte ontwinkeling als bij gaslassen en of vlambooglassen, hier wordt de hitte zo groot dan het bij vlambooglassen zeer moeilijk wordt. Zeer lage ampèrage en een dikke bagget nemen, dat zijn de trukjes om plaatwerk van een wagen te lassen met een vlamboog en zeer snel reageren en niet te traag :slaap anders serieuse gaten.
Bij gaslassen is het zelfs mogelijk te lassen zonder toevoegmateriaal eht enige nadeel an dit lassysteem is dat je een enorme warmtebron maakt en de plaat echt kromtrekt, maar voor wie het moest interreseren, hier heb ik ook typs voor, dus als je wil vraag het dan maar :blij
Comment