om ''vapour lock'' tegen te gaan zou
het helpen om de brandstof leiding te isoleren??
ongeveer hetzelfde idee als bij een boiler,
maar dan om de warmte buiten te houden!
om ''vapour lock'' tegen te gaan zou
het helpen om de brandstof leiding te isoleren??
ongeveer hetzelfde idee als bij een boiler,
maar dan om de warmte buiten te houden!
think PORSCHitive
Ik vrees dat het isoleren van een brandstofleiding net als bij een spruitstuk tot versnelde roestvorming zal leiden.
????waarom dan?????Oorspronkelijk geplaatst door Tom
think PORSCHitive
Omdat er vocht tussen isolatie en leiding komt en daar niet makkelijk meer weg kan.
toen mijn 924 pas na het slalommen niet warm wilde starten, heb ik even de vacuumvervroeging eraf getrokken.. je hoorde een sis.. 1x start motor rond en hij liep oll:
Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!
Die moet ik ook nog eens vervangen. De mijne was destijds kapot en ik heb hem toen vervangen door één van een audi 80.
Maar die leek toch net iets anders.
Hai Marc, probeerde je vandaag al paar keer PBtje te sturen. Maar geloof niet dat dit gelukt is. Of wel? Laat even weten of je wat ontvangen hebt; wil je niet zeven keer hetzelfde bericht sturen ofzo. Ben kennelijk nog niet helemaal thuis op dit nieuwe forum. Of ik word gewoon te oud.... : (
zover ik weet is marc naar het strandfeestje.. Hij zal je pb's wel lezen als ie thuiskomt. het zal heus wel goed gegaan zijn...
Porsche isn't just a car, but a way of life!
1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
Lees hier de regels van 924forum.nl
thanks. Ik hoor 't wel!
Als je naar iemand zijn profiel gaat kun je zien wanneer die voor het laats op het forum was.
Code:Laatste activiteit: Vandaag 11:01