Pagina 4 van de 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 tot 40 van de 40
  1. #31
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Aankoop Dansk uitlaat

    Inderdaad. Ik wist dat er verschil was, maar ik wist niet wat het verschil was.
    Heb nu een Dansk rvs downpipe via ALPO besteld. Krijg van die Engelsen mijn geld terug.
    Ga hen nog wel even telefonisch zeggen hoe ik over hen denk, wanneer ze me mijn geld hebben teruggestort.


  2. #32
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Aankoop Dansk uitlaat

    en dan wel zo dat ze het zich kunnen herinneren ;-)
    jammert van de inspanning maar het komt wel goed dus....


  3. #33
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Aankoop Dansk uitlaat

    Ik heb in mijn begeleidende briefje al aangegeven dat ik nooit meer zaken met hen wil doen. Jammer, want zij hadden ook nog nieuwe expansie tankjes (volgens de site),


  4. #34
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Aankoop Dansk uitlaat

    deze hebben ze bij P ook nog wel als de nood aan de man komt...


  5. #35
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Aankoop Dansk uitlaat

    Yup, twee jaar geleden nog gekocht.


  6. #36

    Re: Aankoop Dansk uitlaat

    @Duncan:
    Sorry, maar waar hebben ze (=Porscheshop.co.uk) dat aan te danken? Je bent niet de enige klant!
    Ik zou me ook niet al te druk maken om een Nederlander die een paar stuivers wil besparen, en kan me dan ook goed voorstellen dat de verzendkosten voor jouw rekening komen. Hoewel het erg cliche klinkt loop je nu eenmaal risico bij kopen op afstand!


  7. #37
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Aankoop Dansk uitlaat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin- Martini Bekijk Berichten
    @Duncan:
    Sorry, maar waar hebben ze (=Porscheshop.co.uk) dat aan te danken? Je bent niet de enige klant!
    Ik zou me ook niet al te druk maken om een Nederlander die een paar stuivers wil besparen, en kan me dan ook goed voorstellen dat de verzendkosten voor jouw rekening komen. Hoewel het erg cliche klinkt loop je nu eenmaal risico bij kopen op afstand!
    Sorry, ik weet niet wat jouw probleem is maar jouw reactie slaat helemaal nergens op. Ik bestel ter goeder trouw een onderdeel bij hen en zij sturen me willens en wetens een verkeerd onderdeel. Waarom zou ik dan voor de verzendkosten op moeten draaien?

    Ik heb dit ook nog nooit met een bedrijf meegemaakt.


  8. #38
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Aankoop Dansk uitlaat

    Nou Duncan,

    het bedrijf is niets te verwijten, jij bestelt die uitlaat. Dat jij onwetend bent over het verschil LHD-RHD kunnen hun toch niet ruiken? Jij geeft aan dat artikele te willen kopen, hun doen hun commerciele plicht en leveren het. Nu zal zulks in het verleden wel vaker gespeeld hebben en zijn hun coulant in het terugnemen maar hoeveel van die downpipes zullen gewoon door een lasser omgebouwd zijn?

    groet

    Frenske
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #39
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Aankoop Dansk uitlaat

    Hun?
    Beste Frenske,
    Ik heb hen opgebeld, uitgelegd dat ik een uitlaat voor een LHD auto wil hebben,
    juist om dat ik wist dat er een verschil is tussen de beide pijpen.
    (Ik wist alleen niet WELK verschil).
    Ze zeiden dat dat geen probleem was en dat ze er voor zouden zorgen dat ik de goede zou krijgen. Als ik hier expliciet naar vraag en ze alsnog de verkeerde opsturen dan ben ik niet fout maar zijn zij fout.

    Van mij mag er op dit topic een slotje.


  10. #40
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Aankoop Dansk uitlaat

    slot zit erop.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •