Pagina 5 van de 5 EersteEerste 12345
Resultaten 41 tot 42 van de 42
  1. #41
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 924, 2 weken stilgestaan wil niet meer starten

    nou, mijn relais doet het nog gewoon, wilde enkel voorkomen dat het door de tand des tijds defect werd zoals jij aangaf. Dus je hoeft geen moeite te doen om met te helpen, er is geen nood want mijn muuske staat toch tot na de winter stil.

    bij de weg, ik woon in het Limburgse Born, je weet wel, in het bronsgroen eikenhout bij de zingende nachtegaal :thumb:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  2. #42
    Ingeschreven
    03/08/2009
    Berichten
    87

    Re: 924, 2 weken stilgestaan wil niet meer starten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    nou, mijn relais doet het nog gewoon, wilde enkel voorkomen dat het door de tand des tijds defect werd zoals jij aangaf. Dus je hoeft geen moeite te doen om met te helpen, er is geen nood want mijn muuske staat toch tot na de winter stil.

    bij de weg, ik woon in het Limburgse Born, je weet wel, in het bronsgroen eikenhout bij de zingende nachtegaal :thumb:
    Aah ok helemaal in orde , Jouw relais is btw van een nieuwere uitgave dan de mijne, dat kan ik zien aan de opbouw. Het probleem met de defect gaande 555 en de condensatoren die verslijten heb jij geen last van zover ik kon zien. Ze hebben namenlijk geen condensatoren gebruikt bij jou! Kans dat jouw relais defect gaat is aanzienlijk kleiner dan bij het type dat ik heb! :-)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •