Mijn 924 uit 1980

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Meneer aard
    924 Gek
    • Sep 2007
    • 1129

    #16
    Re: Mijn 924 uit 1980

    Dan heb ik niks gezegd

    *houd wijs zijn mond dicht als men mij hier al 2 straten verderop aan hoord roffelen :twisted: (en dat met 1500 toeren ) en het geluid wat ie produceert op de snelweg als je het gas vol in trapt, dan wordt je bijrijder wel stil van (wel meer maals gehad dat iemand prompt het gesprek onderbrak en facinerend luisterde naar het geluid).

    Comment

    • q01z
      924 Freak
      • Jul 2007
      • 3217

      #17
      Re: Mijn 924 uit 1980

      dit is wel een inkoppertje hoor.. (kijkt naar je avatar..) ach ik zeg ut niet ook

      maaruhm, ondanks mn originele uitlaat.. horen mn ouders mij ook goed aankomen! gelukkig niet zo goed als de G*lf van mn buurjongen..

      @Tom: jouw achterruitverwarming, heb je die al eens doorgemeten of er op de draadjes iig 12v komt te staan? bij mij was 1 vd stekkertjes gammel..
      Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

      Comment

      • Tom
        924 Freak
        • May 2007
        • 5361

        #18
        Re: Mijn 924 uit 1980

        Als ik 's morgens in de straat voor mijn werk parkeer en het pand inloop, roept de receptioniste vanuit de keuken 'Goedemorgen Tom, de krant ligt op de balie'. :grin: Ik heb nog nooit zo'n luidruchtige auto gehad, behalve als de uitlaat er net onderuit was gelazerd.

        Nee, nog niks gemeten. Er zijn altijd andere dingen die eerst gedaan moeten worden, lijkt het wel. Ik heb ook nergens breuken in de draden op de ruit kunnen ontdekken, dus een contactprobleem lijkt me een goede verdachte.
        924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

        Comment

        • q01z
          924 Freak
          • Jul 2007
          • 3217

          #19
          Re: Mijn 924 uit 1980

          zo'n receptioniste wil ik ook, die de krant klaarlegt
          Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

          Comment

          • Meneer aard
            924 Gek
            • Sep 2007
            • 1129

            #20
            Re: Mijn 924 uit 1980

            Originally posted by q01z
            dit is wel een inkoppertje hoor.. (kijkt naar je avatar..) ach ik zeg ut niet ook

            maaruhm, ondanks mn originele uitlaat.. horen mn ouders mij ook goed aankomen! gelukkig niet zo goed als de G*lf van mn buurjongen..

            @Tom: jouw achterruitverwarming, heb je die al eens doorgemeten of er op de draadjes iig 12v komt te staan? bij mij was 1 vd stekkertjes gammel..
            In mijn vrienden clubje ben ik sinds dat ik die auto heb geasocieerd met sjonnie..Dus eigenlijk is mijn naam verkeerd Tis tenminste geen irritant hol klote geluid wat de meeste sjonnie`s hebben, maar echt wel een lekker roffeltje vooral rond de 5000 toeren.

            @ hierboven, raapt ze soms ook nog de zeep op :twisted:

            Comment

            • Tom
              924 Freak
              • May 2007
              • 5361

              #21
              Re: Mijn 924 uit 1980

              Ja, de 924 klinkt bijzonder lekker voor een vierpitter. Maar ik wil wel een keer horen hoe je auto klinkt Arjen, meetinkje binnenkort? :grin:
              924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

              Comment

              • Meneer aard
                924 Gek
                • Sep 2007
                • 1129

                #22
                Re: Mijn 924 uit 1980

                Ja doen we ff Moet ik wel de auto terug hebben, hoop haar deze week terug hebben.

                Van het weekend koffie doen? Wie zin heb om te komen die komt maar Laat wel ff weten.

                Comment

                • hammer_rites
                  924 Gek
                  • Jul 2007
                  • 999

                  #23
                  Re: Mijn 924 uit 1980

                  Originally posted by Meneer aard
                  *houd wijs zijn mond dicht als men mij hier al 2 straten verderop aan hoord roffelen
                  Beetje jammer dat je mensen in je buurt opzadelt met geluidsoverlast. Het is asociaal.

                  Comment

                  • Meneer aard
                    924 Gek
                    • Sep 2007
                    • 1129

                    #24
                    Re: Mijn 924 uit 1980

                    Dan vind jij dat asociaal. Die sjonnies die een golf 1 rijden met een uitlaat waar je dwars doorheen kijkt, das asociaal en s`nachts nog flink in de toeren jaagt.

                    Overigens die 2 straten verderop is als ik s`nachts thuis kom als het rustig is. En is Den haag zal het nooit rustig zijn. Bij deze zet ik er een streep onder wil het topic van Tom niet vervuilen.

                    Comment

                    • Tom
                      924 Freak
                      • May 2007
                      • 5361

                      #25
                      Re: Mijn 924 uit 1980

                      Originally posted by Meneer aard
                      Ja doen we ff Moet ik wel de auto terug hebben, hoop haar deze week terug hebben.

                      Van het weekend koffie doen? Wie zin heb om te komen die komt maar Laat wel ff weten.
                      Als ik het clubblad weer af heb graag, maar deze maand zit even vol...
                      924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                      Comment

                      • q01z
                        924 Freak
                        • Jul 2007
                        • 3217

                        #26
                        Re: Mijn 924 uit 1980

                        kom op heren, we zijn te klein om ruzie te hebben over dit soort dingen
                        schud handjes en geef elkaar een kop koffie op de meeting!
                        Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                        Comment

                        • VonG
                          924 Fan
                          • Jan 2008
                          • 441

                          #27
                          Re: Mijn 924 uit 1980

                          Originally posted by Meneer aard
                          Originally posted by q01z

                          In mijn vrienden clubje ben ik sinds dat ik die auto heb geasocieerd met sjonnie..Dus eigenlijk is mijn naam verkeerd Tis tenminste geen irritant hol klote geluid wat de meeste sjonnie`s hebben, maar echt wel een lekker roffeltje vooral rond de 5000 toeren.

                          @ hierboven, raapt ze soms ook nog de zeep op :twisted:
                          hahaha... wij maken er grappen over dat het wel een soort "Jambers" auto is. Een auto voor van de Belgische types die in zijn programma voor kwamen...

                          Comment

                          Working...
                          X