Pagina 9 van de 23 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 223
  1. #81
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Ehh Jimmy, ik heb geen foto's ontvangen hoor.... :cry:
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #82
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    [quote="JIMMY1"] ..wegens de weinige intresse..

    :

    ben er van overtuigd dat er velen zijn die het een heel interssant project vinden Jimmy :!:


  3. #83
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Ik dacht ook niet dat dit topic alleen maar uit je eigen posts bestond...


  4. #84
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    ik wilde jullie gewoon werk besparen,daar er op al die tijd maar een 405 mensen naar gekeken hebben,en het waarschijnlijk dus niet zo interesant was maar ik zal ze dus doorsturen,overegens heb vandaag een echte rally wagen gekocht een PORSCHE 924 TURBO van 1980 uit DUITSLAND een wit exemplaar met 1cm stof er op volgende week wordt hij gehaald hij is nog volledig orgineel,alleen koeling,is van een AUDI QUATRO,en grote oliekoeler en vering, en een sper was uniek in die tijd;maar heeft zijn laatste rally gereden in 1990 en bij de rallyrijder in zijn collectie gestaan dus we zullen wel zien? je hoort er nog wel van.Nu stuur ik nog ekele fotos door van mijn turbo projekt dat bijn af is gr jimmy


  5. #85

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    tsja Jimmy, we hebben +- 40 aanmeldingen, dus die zijn allemaal al 10x in je topic geweest

    ben wel benieuwd naar je rally 924!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  6. #86
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JIMMY1
    ik wilde jullie gewoon werk besparen,daar er op al die tijd maar een 405 mensen naar gekeken hebben,en het waarschijnlijk dus niet zo interesant was maar ik zal ze dus doorsturen,overegens heb vandaag een echte rally wagen gekocht een PORSCHE 924 TURBO van 1980 uit DUITSLAND een wit exemplaar met 1cm stof er op volgende week wordt hij gehaald hij is nog volledig orgineel,alleen koeling,is van een AUDI QUATRO,en grote oliekoeler en vering, en een sper was uniek in die tijd;maar heeft zijn laatste rally gereden in 1990 en bij de rallyrijder in zijn collectie gestaan dus we zullen wel zien? je hoort er nog wel van.Nu stuur ik nog ekele fotos door van mijn turbo projekt dat bijn af is gr jimmy
    Blij dat je van gedachten bent veranderd Jimmy :!:

    ik qoute nog even: :mrgreen: ik doe het in ieder geval nooit meer een Porsche restaureren,en dan ben ik nog met een goede bazis begonnen :wink:

    Veel succes ermee!


  7. #87
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JIMMY1
    ik wilde jullie gewoon werk besparen,daar er op al die tijd maar een 405 mensen naar gekeken hebben,en het waarschijnlijk dus niet zo interesant was maar ik zal ze dus doorsturen,overegens heb vandaag een echte rally wagen gekocht een PORSCHE 924 TURBO van 1980 uit DUITSLAND een wit exemplaar met 1cm stof er op volgende week wordt hij gehaald hij is nog volledig orgineel,alleen koeling,is van een AUDI QUATRO,en grote oliekoeler en vering, en een sper was uniek in die tijd;maar heeft zijn laatste rally gereden in 1990 en bij de rallyrijder in zijn collectie gestaan dus we zullen wel zien? je hoort er nog wel van.Nu stuur ik nog ekele fotos door van mijn turbo projekt dat bijn af is gr jimmy
    Blij dat je van gedachten bent veranderd Jimmy :!:

    ik qoute nog even: :mrgreen: ik doe het in ieder geval nooit meer een Porsche restaureren,en dan ben ik nog met een goede bazis begonnen :wink:

    Veel succes ermee!
    DAT ZAL IK OOK NOOIT MEER DOEN DEZE IS IN ORDE(voor rallys te rijden ) EN ZAL ALLEEN MECHANISH IN ORDE GEBRACHT WORDEN dus wordt niet gerestaureerd zoals mijn eigen TURBO hij moet in maart al starten ipv DE TR7 GR JIMMY


  8. #88
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Dit forum bestaat nog niet zolang, er zijn nog niet zoveel leden en er zijn sowieso niet zoveel 924s in Nederland. 405 views vind ik niet zo verkeerd...

    Ik ben ook benieuwd naar je rallyproject!


  9. #89

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Klinkt interesant die rally uitvoering, ik ben benieuwd
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  10. #90
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    30

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Ben erg nieuwschierig naar je 924 Turbo volledig gerestaureerd. Maar je 924 Turbo rally uitvoering ben ik erg nieuwschierig naar. Is hij een beetje te vergelijken met de 933 ??

    Veel succes ermee :!:
    Porsche drivers do it fast


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •