geen benzinetovoer naar spinnekop

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sigmund
    924 Wannabe
    • Aug 2010
    • 27

    geen benzinetovoer naar spinnekop

    Hallo,

    Heb de toevoer naar de spinnekop gecheckt , die is ok , maar uit spinnekop vertrekt niets van benzine. Als ik het voltage meet op de groene connector op de foto dan heb ik 0 V. Iemand een idee van wat het probleem hier kan zijn ?
  • Frenske
    In Memoriam | Erelid
    • Feb 2009
    • 3309

    #2
    Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

    heb je de luchtklep al eens met de hand bewogen? wanneer je die optilt zou er peut uit de aansluiting van de injector moeten komen (wel eerst ff je brandstofrelais kortsluiten )
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

    Comment

    • sigmund
      924 Wannabe
      • Aug 2010
      • 27

      #3
      Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

      Er is eigenlijk al een probleem vanaf de benzinetank naar de benzinefilter. HAd darm aan verdeler vorige keer gewoon wa losgevezen en er kwam al direct benzine uit langs alle kanten , was gehaast en dacht dus dat het goed was. Maar gisteren heb ik 12v rechtsreeks op de pomp gezet en benzinedarm er helemaal afgevezen , er kwam dus niks uit. Ik vermoed dus da mijn pomp kapot is.ALs ik er stroom opzet schokt die een second en dan niks meer...Is het de bedoeling dat je die echt hoort draaien?

      Comment

      • M.B.H.
        924 Freak
        • Feb 2008
        • 6043

        #4
        Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

        Die is defekt.
        Als hij goed is draaid hij continu
        maar zonder benziene laten draaien is niet goed :nono:
        924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

        Comment

        • sigmund
          924 Wannabe
          • Aug 2010
          • 27

          #5
          Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

          benzinepomp was idd defect , is nu vervangen . Heb nu wel niet verder meer kunnen doen omdat het donker werd. Maar heb sowieso problemen met de kabels naar de batterij , startmotor draaide veel te traaaag. Heb de connectoren vervangen , waardoor het een stuk beter gaat maar nog steeds te traag... Ergens zal kabel van de + dus slecht zijn maar die verdwijnt ergens naast de ventilator , ook daar werd het te donker voor..

          Comment

          • sigmund
            924 Wannabe
            • Aug 2010
            • 27

            #6
            Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

            Gisterenavond die spinnekop eens uitééngehaald , wat bleek , die pin die door de luchtsensor bediend wordt zat zo vast als iets , na wat geprul zit deze terug goed. Dan opnieuw een poging ondernomen om te starten , begon er ineens aan een injector naft uit te spuiten...Versleten benzineleidingen , het goede nieuws is wel da er benzine tot aan injectoren komt.

            Comment

            • Frenske
              In Memoriam | Erelid
              • Feb 2009
              • 3309

              #7
              Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

              Originally posted by sigmund
              Gisterenavond die spinnekop eens uitééngehaald , wat bleek , die pin die door de luchtsensor bediend wordt zat zo vast als iets , na wat geprul zit deze terug goed. Dan opnieuw een poging ondernomen om te starten , begon er ineens aan een injector naft uit te spuiten...Versleten benzineleidingen , het goede nieuws is wel da er benzine tot aan injectoren komt.
              ehhh komt me bekend voor, zeker als er slechts één injector benzine spuit. Neem dan maar contact op met Martin voor een andere spinnekop....
              924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

              Comment

              • sigmund
                924 Wannabe
                • Aug 2010
                • 27

                #8
                Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

                Weet je ook waar ik nieuwe benzineleidingen kan vinden ? Ook bij MArtin ?

                Comment

                • dopre
                  924 Gek
                  • Jan 2009
                  • 928

                  #9
                  Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

                  Heb jij benzine aan het benzinefilter ?
                  Ik kriijg zelfs geen benzine aan mijn filter.

                  gr Dopre

                  Comment

                  • Frenske
                    In Memoriam | Erelid
                    • Feb 2009
                    • 3309

                    #10
                    Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

                    Originally posted by sigmund
                    Weet je ook waar ik nieuwe benzineleidingen kan vinden ? Ook bij MArtin ?
                    vraag hem maar, ff een pb naar MBH en voor je het weet heb je antwoord!!
                    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

                    Comment

                    • M.B.H.
                      924 Freak
                      • Feb 2008
                      • 6043

                      #11
                      Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

                      Originally posted by Frenske
                      vraag hem maar, ff een pb naar MBH en voor je het weet heb je antwoord!!
                      of ik lees het : en reageer
                      Welke beziene leiding ?
                      van voor naar achter ?
                      Aanvoer en retour ?
                      injektor leidingen ?
                      leiding naar WUR ?

                      Nieuw niet maar gebruikt wel
                      924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

                      Comment

                      • sigmund
                        924 Wannabe
                        • Aug 2010
                        • 27

                        #12
                        Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

                        alvast bedankt voor het snelle reageren , ik was gisterenavond bij iemand 2 spatborden gaan ophalen , de verkoper had nog goede leidingen liggen , dus dat probleem is opgelost.
                        Motor heeft vandaag even gesputterd maar dan kwam Nieuw probleem: ik had al problemen om genoeg stroom naar starter te krijgen. Nu is er toaal niks meer van stroom dat passeert dus ik vermoed dat de kabel ergens is doorgebrand. Ik wou deze volgen , maar die verdwijnt naast die ventilator en het werd te donker om uit te zoeken waar die naar toe liep , iets voor morgen dus...

                        Comment

                        • -Bassie-
                          924 Freak
                          • Oct 2008
                          • 4367

                          #13
                          Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

                          onder de motorkap tegen het schutbord aan zit een stekker met 3 draden er in.

                          deze komt vlak langs de uitlaat en willen nog wel is kapot gaan

                          geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding

                          Comment

                          • sigmund
                            924 Wannabe
                            • Aug 2010
                            • 27

                            #14
                            Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

                            die stekker zit er idd ni goed uit , hangt ook vol tape. Die bedrading moet dus vervangen worden , maar om verder te kunnen heb ik gewoon stroom gezet op de schakelaar met zo een grote rode sleutel op aan de pasagierszijde , vanaf daar krijg ik genoeg stroom op de startmotor. Heb vandaag voor het eerst het geluid gehoord van mijn motor , helaas wel van zeer korte duur , want hij viel telkens direct uit. Heb mijn injectoren er dan maar eens afgehaald , deze blijken alle 4 zo dicht te zitten als iets , er kwam totaal niks van benzine uit...Nu dan maar op zoek gaan naar 4 nieuwe injectoren

                            Comment

                            • sigmund
                              924 Wannabe
                              • Aug 2010
                              • 27

                              #15
                              Re: geen benzinetovoer naar spinnekop

                              Heb naar een autowinkel gebeld en daar vragen ze 50 euro per injector , weet er iemand of dit een goede prijs is?

                              Comment

                              Working...