Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Startprobleem

  1. #11
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Startprobleem

    op mijn 924 zie je duidelijk het sleepoog zitten.
    foto is van vandaag, ben wezen sneeuwschijven:heh:

    trouwens driften in 20cm sneeuw is best laggen alleen wist ik niet precies waar de stoep was:shocked:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #12
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Startprobleem

    Dus je hebt je winterbanden naar de klote gereden

    Maar inderdaad even een sleepoog erop laten lassen!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #13

    Re: Startprobleem

    Hm zijdelings op de stoep knallen lijkt mij niet best voor je ophanging , wielen ,lagers ed .
    Kan je beter een parkeerplaats zoeken voor een supermarkt of een sportvereneging.Heb je geen stoep en veel meer ruimte en geen tegenliggers voetgangers o.i.d.
    Pas wel op voor de politie want ze pakken je op artikel 5
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  4. #14
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Startprobleem

    Inderdaad , vorig jaar ook een waarschuwing gehad voor artikel 5.

    Ik reed met de 944 op het oude stuk voor de boot van Vlissingen naar Breskens , word niet meer gebruikt en is 4 baans en 2 km lang , was een heerlijk stukje spelen , totdat de politie kwam , was maar 1 uitweg dus ben maar uitgestapt haha

    Omdat ik het deed op een stuk waar niemand last van me had kreeg ik een waarschuwing , maar als ze me nog ergends zagen driften had ik een prent.
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #15
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Startprobleem

    bah, net een prent voor artikel 5 gehad. Slippen met voorwielgetrokken P(eugeot) mag dus ook niet........ ach, ik hielp met de handrem .... Maar de fun neemt me niemand af!!:thumb:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  6. #16
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Startprobleem

    Bale, wat kost zoiets nou?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #17
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Startprobleem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil Bekijk Berichten
    Bale, wat kost zoiets nou?
    oom agent kon toch wel een beetje lachen om mijn uitleg (luister oom agent, ik ben nog tijdelijk veroordeelt tot het besturen van een trekker ipv een duwer. Daardoor ontgaat me alle plezier van een met het gaspedaal gecontroleerde achterwieldrift. Helaas gooit mijn trekkertje ook gelijk met zijn kop en daardoor hebt U mij gezien :heh: waardoor U vanuit Uw functie verplicht bent mij een verbaal te maken. Edoch mag dit mij de pret niet drukken, die smile krijgt U toch niet van mijn snoet geveegd:whistle en heeft me gematst, was er €30 voor kwijt.....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #18
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Startprobleem

    Ooow voor 30 euro kan je nog wel een keer spelen ! haha
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #19
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Startprobleem

    hallo jongens klinkt alsof ik me achterwiel eronderuit heb gereden maar dat is niet zo was een redelijk zacht tikkie met de band, niks serieus. staat nu wel een v40 in de werkplaats velg en draagarm krom gereden:whistle:

    ik deed een beetje driften in 20cm sneeuw achter een gebouw langs, als de politie over de weg had gereden hadden ze het niet eens gezien:heh:

    vrijdag op de dijk was veel leuker dat was veel leuker, niet heel dwars maar klein beetje tegen sturen en al sturend met het gas de bocht door. ging best hard voordat er een laagje sneeuw lag, met andere woorden reed ik ondanks de gladheid niet helemaal binnen de snelheids limiet:whistle:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  10. #20
    Ingeschreven
    19/03/2010
    Berichten
    55

    Re: Startprobleem

    Mijn probleem is opgelost. De ANWB is langsgekomen. Ik moest ondanks de vele terugslagen rond de 2000 toeren blijven zitten zo'n 3 min. Die gast van de ANWB heeft toen nog een antivochtspray ergens opgespoten (god weet waar) en daarna liep hij gewoon weer stationair. Meteen getankt en een stukkie gereden, nu doet hij het weer prima


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •