startproblemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wimpy
    924 Wannabe
    • Apr 2011
    • 42

    #16
    Re: startproblemen

    heb net foto bij mijn profiel geplaatst

    Comment

    • Meneer aard
      924 Gek
      • Sep 2007
      • 1129

      #17
      Re: startproblemen

      Staat je Co stelschroef niet gewoon dicht?
      Andere dingen welke je kunt checken:

      -Controleer of er benzine uit de injectoren komt (trek de 4 injectoren eruit, hang ze in glazen potjes, verbind vervolgens de benzine pomp door en controleer het sproeibeeld wanneer je de sensor plate omhoog duwt met je hand (kan je makkelijk bij als je het luchtfilter verwijderd)
      -Controleer je inlaat systeem op lekkages
      -Controleer de werking van je sensor plate (is die eenvoudig te bedienen mag niet zwaar gaan, je mag wel tegen druk voelen van de druk binnen van de brandstof)
      -Controleer de o-ring van de brandstof druk regelaar

      Want als ie start en gelijk afslaat lijkt het erop dat ie enkel op de koude start injector loopt.

      Volgende x meer info geven aub. Dit is zoeken naar een speld in de hooiberg.

      Comment

      • Frenske
        In Memoriam | Erelid
        • Feb 2009
        • 3309

        #18
        Re: startproblemen

        Originally posted by Meneer aard View Post
        Volgende x meer info geven aub. Dit is zoeken naar een speld in de hooiberg.
        goh, wat ben jij vandaag kort door de bocht .....
        924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

        Comment

        • Meneer aard
          924 Gek
          • Sep 2007
          • 1129

          #19
          Re: startproblemen

          Is gewoon de realiteit. Mensen willen het hier zelf opknappen nou prima. Ze achten dat ze er verstand van hebben ook prima. Ze vragen andere om hulp/ verdere kennis, ik geef ze geen ongelijk. Maar kom dan wel gewoon met extra informatie want het sowieso toch al lastig via een forum.
          En ga gewoon stap voor stap te werk.

          Comment

          • Frenske
            In Memoriam | Erelid
            • Feb 2009
            • 3309

            #20
            Re: startproblemen

            ben het helemaal met je eens, eerder in dit topic heb ik al hetzelfde aangegeven. Zoals je al aangeeft, wij allen helpen met plezier, echter dient de vraag duidelijk te zijn.
            924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

            Comment

            • wimpy
              924 Wannabe
              • Apr 2011
              • 42

              #21
              Re: startproblemen

              is mijn vraag dan niet duidelijk genoeg
              ik heb mijn ontsteking getest alles ok ik heb de pompen getest alles ok mijn pomp heeft 5 bar druk volgens bosch is dit ook ok
              dus het probleem is ik krijg benzine tot aan het verdeelblok en naar mijn injectoren niet meer
              groetes wimpy

              Comment

              • Frenske
                In Memoriam | Erelid
                • Feb 2009
                • 3309

                #22
                Re: startproblemen

                basisinstelling k-jetronc eens in de zoekfunctie ingeven, procedure volgen en laat ons dan ff weten hoe het gaat ....
                924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

                Comment

                Working...
                X