924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
zat het niet op een 924S Le Mans of is dat een ander model ?
937 racer
Nee niet orgineel geleverd op de 924 maar wel orgineel tequipment (zo als Porsche dat netjes noemt) ik zal wel even kijken of ik de folder kan vinden
porsche 924 martini 1977
porsche 924 50 Jahre edition 1982
BMW X3 3.0 high exclusieve
olie-opvangbak en bougies
dit weekend moet 'ie toch wel kunnen lopen?
Porsche 924 2.0i 1979 [ITB&EFI]
Volvo 340 DL 14.4E 86/340 GL LPG 84/360 GL LPG 86/360 GLT 2.0i 87 [verkocht]
Volvo 740 GL 2.3i 1989 Estate [verkocht]
Volvo V90 3.0i 1997 Estate [585.585]
Oeps, er moet nog wat gebeuren voor de 22e...
Vanmorgen opgehaald : bougies, lucht, olie en brandstoffilter, db-riem, v-riem, olie, koelvloeistof en een nieuwe waterpomp..
Alles is er nu onderweg, en nu maar hopen dat ik het weer in elkaar krijg :confused:, is nl de 2e x dat ik een db-riem vervang en dat is alweer 7 jaar geleden....
Ook zal ik nog meer moeten ophalen, want de dynamo laadt maar 11,52v met de lampen en de aanjager aan.
Wat er allemaal nog bijkomt plaats ik vanavond wel...
groeten bart.
Een dag niet gereden is een dag niet geleeft...
d-riem moteren? zie hier: http://community.924forum.nl/downloa...?do=file&id=14
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
Hahaha, ja bedankt.
Ik dacht doe dat wel even zonder beschrijving, ene frenske zei nl. in een ander topic dat het een klussie van niks was, hooguit half uurtje werk.
Omdat alles erg vast zat, deed ik er 1,5 uur over (inclusief waterpomp vervangen), maar was idd makkelijk..
Maar koop binnenkort wel een haynes, en zal hier wat vaker bij de downloads kijken..
Een dag niet gereden is een dag niet geleeft...
was de waterpomp slecht dan?
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
Er zat speling op de poelie van de waterpomp, dus werd mij aangeraden om die te vervangen.
Omdat ik op het forum hier had gelezen dat de temperatuurmeter erg belangrijk is, neem ik het zekere voor het onzekere.
Bovendien ga ik ervan uit dat we een fantastische warme boulevardtoerende zomer krijgen. hahaha
Een dag niet gereden is een dag niet geleeft...
een nieuw embleem want die was er weer af gejat