Lekke radiateur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tom
    924 Freak
    • May 2007
    • 5361

    #16
    Het ging op zich prima, alleen niet zo snel als ik zou willen (maar ja, wanneer gebeurt dat wel?). De onderste bouten waren al gaar, de oude radiateur leunde daar op stukken draad en werd met tiewraps op zijn plaats gehouden. Geen tijd om iets beters te verzinnen, dus dat hebben we maar weer gedaan... staat op de lijst om opgelost te worden.

    Die oude radiateur laat ik reviseren, komt een nieuw blok in. Ik kreeg namelijk afgelopen week te horen dat Pon de enige is die nog (tegen een idioot hoog bedrag) een nieuwe radiateur voor onze auto's kan leveren, aftermarket moet je je oude radiateur inleveren en wordt-ie gereviseerd. Dit stuk schroot is dus geld waard...

    De brandstofpomp maakte al herrie toen ik de auto kocht, dus vervangen ga ik 'm sowieso.
    924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

    Comment

    • Meneer aard
      924 Gek
      • Sep 2007
      • 1129

      #17
      Ty-wraps? Ik denk dat je dezelfde tijd kwijt bent als je er een fatsoenlijk boutje + zelfborgend moertje erin had gezet. Had ik toen ook gedaan, moest de hele zaak uitboren omdat het allemaal in de staat van ontbinding was.

      Als je een goed revisie bedrijf hebt zullen ze hem ook netjes even beetje stralen en coaten. Gaat ie weer jaren mee.

      Comment

      • Tom
        924 Freak
        • May 2007
        • 5361

        #18
        Dat wordt bij mij ook afzagen, uitboren, nieuw draad tappen en nieuwe boutjes indraaien. Iets zegt me dat die tiewraps sneller waren... maar ik ben met je eens dat het geen goede oplossing is.

        Vandaag op en neer naar Almere geweest, de temperatuur bleef keurig strak op zijn plaats, de kachel werd goed warm en ik had ook geen startproblemen meer. Er komt geen druppel koelvloeistof meer uit, het peil is ook precies hetzelfde als gisteren.
        924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

        Comment

        • captainfrasca
          Administrator
          • May 2007
          • 3525

          #19
          En dan kom je niet eens een kopje koffie drinken, Muiden ligt niet zover van Almere af! Plus dan had q01z vandaag 2 924ers gezien. :wink:
          Porsche isn't just a car, but a way of life!
          1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
          Lees hier de regels van 924forum.nl

          Comment

          • Tom
            924 Freak
            • May 2007
            • 5361

            #20
            Ben pas net terug uit Almere... ik ben inderdaad op de terugweg langs Muiden gekomen (over de A1). De rest van de dag heb ik rondgelopen over de Verzamelaarsbeurs in Utrecht.
            924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

            Comment

            • Meneer aard
              924 Gek
              • Sep 2007
              • 1129

              #21
              Super Tom, dat ie niet meer incontinent is :-D

              Nu maar een keer meeten nog ff de 924`s vergelijken.

              Comment

              • q01z
                924 Freak
                • Jul 2007
                • 3217

                #22
                als jullie nog ff wachten, kan ik die van mij er ook gelijk naast zetten oll:
                Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                Comment

                • Meneer aard
                  924 Gek
                  • Sep 2007
                  • 1129

                  #23
                  Haha geduld is een schone zaak he Je hebt geluk dat ik de komende weekenden helemaal vol zit

                  Anders houden we een pre-meet, ook zonder 924`s :-D

                  Comment

                  • Tom
                    924 Freak
                    • May 2007
                    • 5361

                    #24
                    Meeting lijkt me een goed plan!
                    924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                    Comment

                    Working...
                    X