Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: LPG ja/nee?

  1. #21
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533
    Ik. Moest er vorig jaar voor mijn jag eentje kopen
    Ik had een lek membraam
    Deze was 75 euries
    T'isnet welk merk je hebt


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  2. #22
    Ingeschreven
    13/07/2011
    Berichten
    7

    Re: LPG ja/nee?

    ik zit er ook aan te denken lpg maar waar laat je de tank ? een optie is op de plek van het res wiel .
    inbouwen zal je denk ik zelf moeten doen ,heb al heel vaak gelezen dat gas boeren niet willen inbouwen in een 924 van wegen de k-jettronic injectie en de kans op back fire die kans is klein maar wel aanwezig hier is ook een oplossing voor de ronde plaat van de weegschaal vervangen door een schaal met een membraam klep voorkomt dure problemen .
    bij komend probleem is wel dat de kan groot is de benzine tank van binnen uit weg rot ,dit probleem heb ik nu al nieuwe tank schrik niet 2100 euro .


  3. #23
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: LPG ja/nee?

    ik heb nog wel een gebruikte liggen kan weg voor de helft
    gas en k jet mixen niet echt goed vaak zie je de tank achter de achterbank
    ik heb bij een kennis al 3 plaatjes vervangen en de k jet opnieuw gesteld omdat de arm krom was


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #24
    Ingeschreven
    13/07/2011
    Berichten
    7

    Re: LPG ja/nee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimfrey944 Bekijk Berichten
    ik heb nog wel een gebruikte liggen kan weg voor de helft
    gas en k jet mixen niet echt goed vaak zie je de tank achter de achterbank
    ik heb bij een kennis al 3 plaatjes vervangen en de k jet opnieuw gesteld omdat de arm krom was
    google eens dan vind je wel een plaat met menbraam kwam er ooit een tegen een bedrijf in limburg leverd die dingen niet goed koop dacht 60 euro .
    heb een tank 30 euro beter dan die 2100 toch
    gas tank op plaats res wiel ook een optie tank onder de auto word een heel dure optie ik hoor je denken lekke band en dan pompje in de auto en een rep setje veel auto's hebben geen 5e wiel meer
    Laatst gewijzigd door joepy_gt; 30/07/2011 om 20:16.


  5. #25
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: LPG ja/nee?

    vroeghar had je een volwaardig reserve wiel, recentelijk had je tenminste nog een thuiskomertje, maar tegenwoordig een compressor met een busje afdicht middel (kan je dus net naar de garage rijden)
    is leuk als mensen bellen met een lekken band, dit gaat vaak via volvo assitance en moet je dus de klant bellen of er wel een resevewiel in ligt. '' nee meneer dat is niet standaard meer'' en vervolgens op zoek naar een passen wiel.

    tank op de plek van reserve wiel is mooi, maar dan ligt het reservewiel in de kofferbak
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •