lekkage achterklep sluitingen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Larry
    924 Fan
    • Aug 2009
    • 257

    #16
    Re: lekkage achterklep sluitingen

    Ha Jim, heb contact met Alpo gehad. rubber binnen in sluiting is niet los leverbaar. Het lijmen van de ruit en daarna kitten, lijkt het lekkage probleem te hebben opgelost. Baal wel dat ik er zo laat achter ben gekomen.

    Comment

    • Larry
      924 Fan
      • Aug 2009
      • 257

      #17
      Re: lekkage achterklep sluitingen

      Zorg dat het water van de achterruit in 1 keer naar buiten loopt over het sluitrubber en niet achterlangs het sluitrubber. (het het met vloeibare ruitenrubber weer dichtgeplakt) Daardoor wordt de afvoer binnen (via de sluitingen en dan de witte afvoerslangetjes) veel minder belast. Verstehts du?
      Attached Files

      Comment

      • jimfrey944
        Administrator
        • Jan 2008
        • 4534

        #18
        Re: lekkage achterklep sluitingen

        yep ik snap het
        ik ga toch voor alles nieuw ik heb net de prijzen op gevraagd
        het word een heel bedrag maar ik wil niet rommelen alles moet gewoon goed
        sigpic

        porsche 924 martini 1977
        porsche 924 50 Jahre edition 1982
        BMW X3 3.0 high exclusieve

        Comment

        • donaldvd
          924 Wannabe
          • Jan 2011
          • 24

          #19
          Re: lekkage achterklep sluitingen

          Originally posted by rene broekmeulen
          by my was het lekkage op de achterklep aan de onderkant waar het glas overgaat in metaal en spoiler maak de onderkant van de ruit goed vet vry en schoon en leg een dun laagje silicone kit op deze plaats buitenzydevolgens de chefwekplaats van hogen boom komt dit veel voor geluk er mee
          Heb je dit laagje kit tussen de spoiler en het glas gelegd? Of de spoiler er af gehaald en dan tussen het metaal en glas?

          Comment

          Working...