Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 25 of 25
  1. #21
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Den Haag
    Posts
    257

    Re: 924 1985 | Hoog stationair toerental

    Inspuiten met kruipolie kan geen kwaad. Kan best roestig worden daarbinnen. Valse lucht is dodelijk. Ik heb alles even gecheckt met zeepsop. Je auxiliary air valve lijkt te werken. Hoe is je WUR? Ik heb ook van die dubbele klemmetjes.


  2. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Lintelo (achterhoek)
    Posts
    220

    Re: 924 1985 | Hoog stationair toerental

    Checken met zeepsop is inderdaad slim om te kijken of aansluiting dicht is.

    Andere uitlaat zou geen invloed moeten / kunnen hebben ??


  3. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Lintelo (achterhoek)
    Posts
    220

    Re: 924 1985 | Hoog stationair toerental

    Net even de schuifklep aan de tarfo gehad. Hij sluit 100% en dus nog beter dan met warme lucht

    Vroeg mij even af wanneer er op het stekkertje 12 Volt staat. Is dit permanent ? Of alleen bij een bepaalde waarde ?

    Kan natuurlijk zo zijn dat er helemaal geen spanning op de schuifklep komt en er dus bijvoorbeeld een draadbreuk is (niet gezien overigens)


  4. #24
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Tuk / Steenwijk
    Posts
    6,043

    Re: 924 1985 | Hoog stationair toerental

    permanente massa - / geschakeld + maar heeft altijd stroom als de moter loopt .
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Lintelo (achterhoek)
    Posts
    220

    Re: 924 1985 | Hoog stationair toerental

    Okee, dat dus overdag even meten. Wordt vanavond niets meer. Het is veel te koud in mijn schuur. (geen verwarming en nauwelijks isolatie/ wel weer veel ruimte) Moet ook de klep weer inbouwen.


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •