Gespot!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • groott
    924 Fan
    • May 2008
    • 124

    Re: Gespot!!!

    Vrijdag een paarse 968 gespot met achter het stuur een oudere heer met kapiteinspet.
    Weet alleen niet meer precies waar het was maar ik heb wel pijn in mijn nek.
    Nee helaas geen foto. hij was sneller als ik.
    mvgr Johan

    Comment

    • captainfrasca
      Administrator
      • May 2007
      • 3525

      Re: Gespot!!!

      Vandaag bij mij in de werkplaats een prachtige 911 carrera 4, wat een wagen en het rijd werkelijk heerlijk en wat een geluidje

      Porsche isn't just a car, but a way of life!
      1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
      Lees hier de regels van 924forum.nl

      Comment

      • q01z
        924 Freak
        • Jul 2007
        • 3217

        Re: Gespot!!!

        ey een 911 die nu nieuwe remmen, uitlaat, banden en schokdempers heeft!

        lijkt me we gaaf David
        hier door de straat rijden trwns ook de nodige porsches (en een corvette.. en heel veel dingen waarvan ik vermoed dat ze de einddemper vergeten zijn)
        Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

        Comment

        • Bcreative
          924 Gek
          • May 2008
          • 1232

          Re: Gespot!!!

          Zo, even lekker een paar weken helemaal niet achter de computer gezeten. Maar inmiddels weer terug online.
          Had al maanden geen 924 in het wild gezien, tot twee weken terug in Engeland. Opeens op één ochtend twee 924s; en allebei rood. Deze (afbeelding) stond op de parkeerplaats bij Stonehenge.
          [attachment=0:2fdwvqj5]Stonehenge 924.JPG[/attachment:2fdwvqj5]

          En afgelopen zaterdag zag ik op de Westelijke Randweg bij Haarlem in zuidelijke richting een donkere blaugroene (mooie kleur!) 924 rijden met een 2001-kenteken met GX in het midden. Dit was waarschijnlijk de auto van medeforumlid Ouke!

          Comment

          • Ouke
            924 Wannabe
            • Jun 2008
            • 49

            Re: Gespot!!!

            En die laatste kan ik persoonlijk bevestigen :wink:

            Comment

            • Tom
              924 Freak
              • May 2007
              • 5361

              Re: Gespot!!!

              Mooi! Een V-reg, da's iets van '81 of '82. Zie ik het nou goed, heeft-ie chromen randen in zijn standaard velgen geklemd? Staat niet verkeerd.
              924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

              Comment

              • Bcreative
                924 Gek
                • May 2008
                • 1232

                Re: Gespot!!!

                Ja, die wielen glommen je echt tegemoet. Zat overigens nog wel wat werk aan die auto hoor...

                Comment

                • Space
                  924 Fan
                  • Feb 2008
                  • 617

                  Re: Gespot!!!

                  Zondagochtend rond een uur of 11.30 op de A2 bij 's Hertogenbosch een groen/grijze 924 gezien, kenteken ..-GX-XB . Ff seinen en naar binnen gekeken. :grin:
                  S power!

                  Comment

                  • Tom
                    924 Freak
                    • May 2007
                    • 5361

                    Re: Gespot!!!

                    Dat lijkt me forummer Ouke.
                    924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                    Comment

                    • Ouke
                      924 Wannabe
                      • Jun 2008
                      • 49

                      Re: Gespot!!!

                      Klopt. Space je zat zeker in de zwarte 924 met die zwart turquoise telefoonvelgen? Ik hoopte eigenlijk dat je een beetje opreed met me. Maar helaas toen ik je goed in beeld had nam je al heel snel de afslag. Dus heb helaas maar kort van je porsche kunnen genieten.

                      Ik kwam uit Limburg, was daar een avondje op bezoek geweest bij me ouders in een vakantiehuisje. Een goed excuus om een lekker lang stuk met de Porsche te toeren. En wat reed hij weer super!!!!!

                      Comment

                      • Space
                        924 Fan
                        • Feb 2008
                        • 617

                        Re: Gespot!!!

                        Tof! De eerste 924 te pakken en tis nog gelijk een forummer ook. Je zat nog bijna tegen iemand aan :lol:. Tja, ze hebben best een grote dode hoek, onze 24's.

                        Tja, inderdaad jammer dat ik er weer af moest; zal je altijd zien. Ik ging van oost naar west en hoefde maar een enkel kilometerje over de A2, dus toch best toeval.
                        S power!

                        Comment

                        • Ouke
                          924 Wannabe
                          • Jun 2008
                          • 49

                          Re: Gespot!!!

                          Ja die motorrijder. Ja die was volgens mij ook een beetje bang want hij reedt niet echt op de beste plaats op de weg (voor een motorrijder). Maar dat neemt niet weg dat ik beter had moeten opletten en niet te veel in me achterruitkijkspiegel naar jou porsche had moeten kijken.

                          Maar dat is dan wel heel toevallig, dat we elkaar precies gekruist hebben.

                          ps ik heb op het forum gezocht naar foto's maar helaas heb ik ze niet van je auto kunnen vinden. Klopt dit of heb ik verkeerd gezocht?

                          Comment

                          • Space
                            924 Fan
                            • Feb 2008
                            • 617

                            Re: Gespot!!!

                            Heyz,
                            Jazeker mega toeval!
                            Er staan hier geen foto's nee. Hooguit ergens een linkje.

                            Jou achterspoiler leek trouwens wel groter dan 'normaal'. Heb je er een 944 klep op liggen?
                            S power!

                            Comment

                            • Ouke
                              924 Wannabe
                              • Jun 2008
                              • 49

                              Re: Gespot!!!

                              Klopt. Er is in de loop der jaren (voordat ik hem kocht) een andere klep op gezet. Denk dat de spoiler toen meer verhuist is. Vind het persoonlijk wel goed staan. Maar ik snap ook wel dat sommige mensen het "to much" vinden en voor de orginele gaan. Zonder spoiler vind ik eigenlijk geen optie.

                              Bij de verhuizing is er ook een ruitenwisser mee gekomen. Helaas heeft de verhuizer dit toen niet aangesloten, dus ik moet hier nog even naar kijken. Zag al de je verschillende setjes kan kopen. Maar heb niet zo zin om me hele interieur los te halen daarvoor en ook nog een gat te boren in me carrosserie.

                              Comment

                              • Bcreative
                                924 Gek
                                • May 2008
                                • 1232

                                Re: Gespot!!!

                                Vanmiddag om 16.00u kwam ik vanaf de weg Amsterdam-Haarlem (N200?) in Haarlem-oost, afslag Waarderpolder/Zuiderpolder een witte 944 (zo te zien een type 1) tegen. We hebben hier volgens mij vrijwel geen 944s, dus zal geen forummer zijn geweest. Vind wit nog steeds een erg goeie kleur voor 'n 924 en 944!

                                Comment

                                Working...
                                X