Pagina 10 van de 24 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 236
  1. #91
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Welkom in 924-land, laad- en accuproblemen...
    Haha, dank je wel! Nou ja, het zijn ouwe gebakjes waarin we rijden. En dat heeft z'n charme en ook wel 'ns wat nadeeltjes, zullen we maar denken... :grin: Nou ja, alles straks maar eens goed laten doormeten idd.


  2. #92
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative
    Welkom in 924-land, laad- en accuproblemen...
    Haha, dank je wel! Nou ja, het zijn ouwe gebakjes waarin we rijden. En dat heeft z'n charme en ook wel 'ns wat nadeeltjes, zullen we maar denken... :grin:
    die vrouw schrok wel toen ik vertelde dat de mijne 27 is krijg je een response van rijd ie nog :shock: , ja mevrouw en goed ook 8)

    misschien is het een idee om er een nieuwewetse dynamo in te zetten
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #93
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Tijdje niet op 't forum geweest. Even 'n kleine update.
    M'n accu door laten meten; die was op z'n eind.... Mooie gelegenheid om ook m'n accubak even goed te bekijken en te cleanen, dus. Die ziet er eigenlijk nog best goed uit! Twee kleine plekjes ontdekt en maar even getectyleerd.
    Maar goed, nieuwe accu gescoord dus. En ja, dan wil ie wel weer starten! :-D Echt, sleutel om en gaan!!
    Het slechte nieuws is m'n auto, zodra hij warm is, nog steeds voor ieder stoplicht wil afslaan. Dus daar moeten we nog wat aan doen; ga volgende week ook m'n dynamo maar even laten doormeten en er staat wat mij betreft ook nog 'n poging op stapel om het warme startprobleem op te lossen.....
    Oh ja, heb ook m'n kofferbakdeksel/achterruit beter sluitend gemaakt. Je kon tot voor kort onder de randen door naar binnen kijken; is toch niet zo handig qua water- (en uitlaatgas-) dichtheid. Nu alleen nog een keer dat nieuwe rubber (dat ik al een tijdje heb liggen) voor de rand van de kofferbak erop en dan is dat ook weer helemaal af! :grin:


  4. #94

    Re: De rode '81er van Bcreative

    stiekem toch nog wel goed bezig dus

    jammer dat je nog steeds een probleem hebt bij een warme motor.. tis niet echt fijn als je m met je rechtervoet aan de gang moet houden!
    wellicht stationair te laag afgesteld?

    die achterklep vind ik wel een goed idee van je..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #95
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Zoals ik in het meetingtopic al meldde, staan er weer wat dingen in de planning voor m'n auto. Het niet mooi lopen en neiging om af te slaan als ie warm is, lijkt te maken te hebben met niet continu op vier cylinders lopen. Als ie koud is merk je 't niet, maar als ie warm is en dus lager toerental draait, 'hobbelt' ie af en toe wat. Kan niet aan bougie of kabel liggen; die zijn net nieuw. Dus ga compressie laten meten. En evt. cylinderkop eraf. Zou klep (verbrand?) kunnen zijn. Verder bedrading tussen accu en dynamo; die is helemaal gaar/verschroeid. Hij verliest daar ook wat stroom. En bedrading tussen warmtesensor en spruitstuk; ook gaar. Dit moet dus vernieuwd. Nou maar 'ns kijken hoe dat allemaal gaat...
    Vandaag nog wel even stukje gereden met een beetje sneeuw. Kacheltje aan; was lekker rustig op de weg. Heerlijk doorrijden, dus. Ach, dat is dan toch wel weer fijn... 't blijft natuurlijk gewoon een lekker karretje! :wink:


  6. #96
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative
    Zoals ik in het meetingtopic al meldde, staan er weer wat dingen in de planning voor m'n auto. Het niet mooi lopen en neiging om af te slaan als ie warm is, lijkt te maken te hebben met niet continu op vier cylinders lopen. Als ie koud is merk je 't niet, maar als ie warm is en dus lager toerental draait, 'hobbelt' ie af en toe wat. Kan niet aan bougie of kabel liggen; die zijn net nieuw. Dus ga compressie laten meten. En evt. cylinderkop eraf. Zou klep (verbrand?) kunnen zijn. Verder bedrading tussen accu en dynamo; die is helemaal gaar/verschroeid. Hij verliest daar ook wat stroom. En bedrading tussen warmtesensor en spruitstuk; ook gaar. Dit moet dus vernieuwd. Nou maar 'ns kijken hoe dat allemaal gaat...
    Vandaag nog wel even stukje gereden met een beetje sneeuw. Kacheltje aan; was lekker rustig op de weg. Heerlijk doorrijden, dus. Ach, dat is dan toch wel weer fijn... 't blijft natuurlijk gewoon een lekker karretje! :wink:
    zou ook wel en injector kunnen zijn :idea:
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #97
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Inderdaad, even injectors (laten) testen op sproeipatroon. Niet goed, dan laten reinigen, staat bij mij ook nog op het lijstje.


  8. #98
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Laten reinigen..Is leuk voor een L-tronic systeem.

    Voor een K-jetronic zijn het gewoon weg werpartikelen..Als je gaat reinigen is het leuk..maar je komt nooit aan de binnenkant. Sproeipatroon kun je zelf testen..Niet goed? wegpleuren en niet meer naar om kijken.


  9. #99
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De rode '81er van Bcreative

    thanks. Nou als we toch bezig zijn... die injectoren idd ook maar meteen checken dan.


  10. #100
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Heb nog een aantal nieuwe injectoren liggen... (Met schroefdraad aan de buitenkant)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •