Pagina 12 van de 25 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 247
  1. #111
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    Welnu, beste medeforummers, een vraag.

    Zoals ik verwacht had is de benzinetank door het lange stilstaan geroest van binnen. Gelukkig nog nergens doorgeroest. Er zijn verschillende producten op de markt, mijn vraag is wie heeft er ervaring mee en zijn dit goede ervaringen?
    Of is het beter de gehele tank te vervangen door een ander gebruikt exemplaar?
    Ik zou voor dat laatste gaan :-)
    maar goed ik heb er ook een stuk of 6 op de schap liggen ;-)
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  2. #112
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    hoog aanbod, lage vraag = ?? :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #113
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    gezien de weinige reacties heeft niemand hier blijkbaar ervaring met dit probleem. Daarom heb ik enkele andere fora geraadpleegd en men komt tot de conclusie dat onderstaande methode als zeer werkzaam wordt gezien, ja zelfs nog beter dan het monteren van een goede gebruikte tank.

    http://www.rustbuster.nl/Fertan/Tapox.htm

    bestelling loopt sinds net, zal ergens eind mei pas gebeuren door drukke werkzaamheden. Zal dan fotokes plaatsen van de smurrie
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #114
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    hmmm, de gemene dorst die mijn muuske de laatste weken liet zien (nee, niet op de weg, enkel het heen en weer rijden op de oprit :doh heeft dus een oorzaak. Ik had het brandstofrelais kortgesloten en zo de benzinepomp laten draaien. vreemde geluiden waren mijn deel. De injector van de tweede cilinder bleef spuiten. Eerste conclusie: injector defect, echter heb ik pas nieuwe gemonteerd. Dus een injector gewisseld, zelfde effect. Het inlaatspruitsuk stond vol met benzine. De enige conclusie kon zijn dat de spinnekop de geest gegeven heeft. Ergo sloeg deze jongeman aan het demonteren en zie hier de oorzaak!! Een defekt rubbertje.... (zijn al veel kindertjes door geboren :p) Vervanging van het ringetje biedt weinig soelaas, teveel componenten hebben invloed op de werking. Ergo is Martin al zoekende voor vervanging.....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #115
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    ben je daar tenminste ook achter :thumb:

    nog ff dan kan die voor de keuring :-)
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  6. #116
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    ik heb nog wel een wel een luchtweger in de schuur liggen
    met de injector leidingen en filterhuis er nog aan vast
    december 2008 uit mijn auto gehaalt, stuur anders maar een pm;-)
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  7. #117
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    Hosanna!! nieuwe spinnekop gemonteerd en mijn muuske snort weer tevreden ......

    thnxs Martin! :thumb:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #118
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    Hosanna!! nieuwe spinnekop gemonteerd en mijn muuske snort weer tevreden ......

    thnxs Martin! :thumb:
    Mooiman ;-)en het getest bij mij de deur uitgaan, geeft plezier :-)
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  9. #119
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    Waarde medeliefhebbers en liefhebberinnen,

    Rode streepjes zijn verwijderd, was een stuk cake, de originele opschriften zijn minder makkelijk te verwijderen, ff op de tandjes bijten dus.... De ovale eindtip is al een tijd geleden gearriveerd, was niet mooi en leek in niets op het origineel, dus gaan mijn APE zoon en ikke experimenteren met eigen fabrikaat.
    De pas aangeschafte nieuwe schoentjes voor mijn muuske stellen me voor een dilemma. Gespoten worden ze toch maar steeds weer zie ik het beeld van een leMans uitvoering met die mooie witte velgen. Bij wijze van proef heb ik er eentje mooi Alpineweiß gespoten, zie fotoke. Wat vindt men er van?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  10. #120

    Re: Het witte muisje, aka de 24er van Frenske

    mijn eerlijke mening,over die witte velgen.
    in 1 woord , Afschuwelijk.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •