Pagina 12 van de 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 139
  1. #111
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Ik stap zo ook in.


  2. #112

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    stelletje vroege vogels, ik wordt net wakker
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #113
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Dat is over een kwartier.. dat ga ik niet redden... 8)


  4. #114

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    ik hoor net dat David zijn auto staat te wassen..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #115

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    het was gezellig

    hoop 911's oll:
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  6. #116
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Het was weer gezellie, en natuurlijk weer wat onderdelen gescoord, bedankt Martin en Boudewijn (ik zal vanavond het geld overmaken boudewijn!) En natuurlijk Marc bedankt voor het logistieke geheel!!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  7. #117

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    lol

    kunnen we eindelijk de witte rijdend maken
    mmm nu nog tijd oll:

    heeft er al iemand foto's gepost in het fototopic?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  8. #118
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Ik heb nog 2 weken de tijd, ik ben lekker vrij!!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  9. #119
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    ik heb me ook prima vermaakt vandaag en leuk om julli eens live te zien
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  10. #120

    Re: Nieuwe meetingdatum, 25mei!

    Was inderdaad weer een geslaagde meeting

    Onze dag was als volgt:
    S'morgens om 9:35 uur vertrokken.
    In Eindhoven hebben we de tank vol gegooid om daarna richtng Heteren te rijden.
    Daar aangekomen zagen we al snel ook Tom opduiken.
    Tot 5 voor 12 hebben we heel wat mooie Porsche's gezien, op het dak stonden alle nieuwe wagens en dat waren er niet weinig om ze eesn in het echt te zien

    Om 12:00 uur waren we bij de Mc, hoe het daar ging weet iedereen zelf
    Na de meeting zijn wij naar Volendam gegaan, onderweg begon de McKroket en de grote aardbeien Milkshake, samen met een eerdere BBQ er voor te zorgen dat ik ziek werdt (blijkt achteraf een virus te zijn wat Danny en een neefje van mij een paar dagen eerder ook al hebben gehad, het ongezonde voedsel is waarschijnlijk de druppel geweest).

    Maargoed, omdat ik toch het adres van het ouderlijk huis van Jan Smit had zijn we daar ook effe heen gegaan voor de gein.
    Richard en Danny waren te schijterig om naar de voordeur te lopen en aan te bellen, dus toen heb ik dat maar gedaan met m'n zieke kop.
    Iedereen was thuis, was wel geinig om ze eens in het echt te zien
    Na een handtekening en samen op de foto met Jolanthe (z'n vriendin), en op de foto met Ruud Smit, (z'n vader), te zijn geweest zijn we weer gegaan.
    Jan had zelf geen tijd, hij was volgensmij te druk bezig met teksten uit z'n hoofd leren, zo zat hij in ieder geval aan de tafel.

    Daarna zijn we naar een parkeerplaats gegaan om vervolgens nog even naar de dijk van Volendam te gaan om in wat toeristenwinkeltjes rond te neuzen.
    Op die parkeerplaats aangekomen merkte ik dat ik toch beter even kon blijven zitten voordat ik uitstapte.
    Flinke buikpijn in samenwerking met benauwdheid en goed moe/gaar zijn zorgde daar voor.
    Na zo'n 15 minuten ging het wel weer en zijn we dus over de dijk gelopen.

    Na dat zijn we via de afsluitdijk naar Harlingen gereden, helaas regende het zo hard dat we niet ver de zee op konden kijken
    In Harlingen aangekomen hebben we vis gegeten, om vervolgens naar de Camping in Franeker te gaan om een nieuwe prijslijst te halen, en om te kijken hoe de zaak er dit jaar bij ligt.
    Ook nog effe een praatje gemaakt met de campingbeheerder die zelf bijna het hele jaar op de camping staat.
    Ze kende ons nog precies, waarschijnlijk omdat het niet vaak voorkomt dat 3 jongens op je camping komen staan vanuit Limburg met de brommer.

    Hierna bedachten we dat we vergeten waren om naar zee te gaan in Harlingen, weer terug naar Harlingen dus, even langs de zee gewandeld om vervolgens fris aan de 325 km lange terugweg te beginnen.

    Op de terugweg nog even getankt voor het belachelijke bedrag van 1,701 euro per liter.
    Om half 2 waren we thuis na een leuke reis van +/- 720 km 8)
    De 924 heeft zich prima gehouden, geen centje pijn!
    Oja, een paar keer zei de startmotor alleen maar ''tik'' met starten :shock:
    Kwestie van in de versnelling, klein stukje duwen en de startmotor deed het weer.
    Blijft toch vaag.
    Over de hele dag verspreidt ging het de ene keer wat beter dan de andere keer wat betreft het ziek zijn.
    Vanmorgen voelde ik het trouwens ook nog wel wat en ik ben momenteel nog steeds niet helemaal de oude :|
    Maargoed, ondanks dat was het wel een super dag waarin we veel hebben meegemaakt
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •