Pagina 14 van de 23 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 229

Onderwerp: back to basic

  1. #131
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: back to basic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeyw91 Bekijk Berichten
    oke, ja ik ben er morgen rond 1 dan.

    vandaag de auto even gewassen enzo, alleen heb ik nog een probleem, de achterbanden zijn best versleten, en hobbelen een beetje, volgende week krijg ik mijn nieuwe falken banden pas binnen, dus moet het nog even uithouden:p
    falken banden? was da voor een merk?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  2. #132
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: back to basic

    mijn P volgetankt, olie gecontroleerd, ruitensproeier bijgevuld, koelvloeistof nagekeken, pitjepeter de achterklep gemonteerd, mijn achterste gewassen, nog ff een dutje en ik ben er hlemaaaaaal klaaaar vooooor .... :thumb:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #133
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: back to basic

    Falken zijn top performance banden niet dat je het nodig hebt ofzo, maar zijn gewoon super goede banden, worden eigenlijk alleen maar met race toepassingen gebruikt.

    helaas zit ik nog wel met schade aan de voorkant, maarja, het is niet anders:p


  4. #134
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: back to basic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeyw91 Bekijk Berichten
    Falken zijn top performance banden niet dat je het nodig hebt ofzo, maar zijn gewoon super goede banden, worden eigenlijk alleen maar met race toepassingen gebruikt.

    helaas zit ik nog wel met schade aan de voorkant, maarja, het is niet anders:p
    heb nog een nagenoeg complete voorkant ........ praten er morgen eens over, ik weet dat spuiten duur is en jij (nog?) niet rijk bent :whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #135
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: back to basic

    nou, het rijk zijn is het niet dat maakt niet zo heel veel uit, alleen het probleem is, dat die van jou niet in de goede kleur zijn, en liever koop ik ze in de goede kleur van een sloper, en dan een keer goed laten polijsten, dan is die als nieuw


  6. #136
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: back to basic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    mijn P volgetankt, olie gecontroleerd, ruitensproeier bijgevuld, koelvloeistof nagekeken, pitjepeter de achterklep gemonteerd, mijn achterste gewassen, nog ff een dutje en ik ben er hlemaaaaaal klaaaar vooooor .... :thumb:
    :-) das belangrijke info :-)


  7. #137
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: back to basic

    zou niet willen dat jullie me eerst ruiken en dan pas zien ...... :shocked:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #138
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: back to basic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joeyw91 Bekijk Berichten
    nou, het rijk zijn is het niet dat maakt niet zo heel veel uit, alleen het probleem is, dat die van jou niet in de goede kleur zijn, en liever koop ik ze in de goede kleur van een sloper, en dan een keer goed laten polijsten, dan is die als nieuw
    tis wat jij wil ..... je had ze bij zelf demontage gewoon kunnen meenemen, nu gaan ze in de shredder..... zijn tenslotte ook kilo's ;-)
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  9. #139
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: back to basic

    Vanmiddag druk geweest met auto wassen, uitzuigen en matten kloppen. Spring morgenvroeg zelf wel even onder de douche en kom ook naar De Meern. Zo'n meeting als deze wil ik niet missen!
    924S '87


  10. #140
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: back to basic

    Ik moet morgen nog de Porka wassen Beetje te druk geweest met sleutelen enzo!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •