Pagina 14 van de 16 EersteEerste ... 410111213141516 LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 151

Onderwerp: Nieuwe baan??

  1. #131
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Nieuwe baan??

    gaaf;-)
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  2. #132
    Ingeschreven
    29/10/2009
    Berichten
    402

    Re: Nieuwe baan??

    Proficiat met de nieuwe baan
    & het aanstaande huwelijk.
    :thumb:

    Grtz.
    Peter
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


  3. #133
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Nieuwe baan??

    en een nieuwe baan
    en gaan trouwen??

    je hebt het goed voor elkaar !
    heel veel plezier gewenst !
    en we zien de foto,s wel tegemoet!
    think PORSCHitive


  4. #134
    Ingeschreven
    09/06/2009
    Berichten
    228

    Re: Nieuwe baan??

    Proficiat met de nieuwe baan
    en het aanstaande huwelijk .
    Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan !!!


  5. #135
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Nieuwe baan??

    In deze drukke tijden lijkt het me wel leuk om jullie op de hoogte te houden over mijn nieuwe baan!

    Ik werk nu al bijna 2 maanden voor Connexxion in Emmeloord, ik rij door doorgaans voornamelijk naar Zwolle, Sneek, Steenwijk en Urk.

    Ook doe ik Q-liner ritten Lelystad-Groningen.

    Momenteel draai ik wisselende diensten, de ene week moet ik bv om 5 uur 's morgens beginnen en de andere week laat in de middag tot 2 uur 's nachts! Dat is soms wel zwaar, maar het bevalt me wel!

    Van agressie in het OV heb ik tot nu toe nog niets gemerkt, veelal vriendelijke mensen hoewel goedemorgen zeggen kennelijk nogal moeilijk schijnt te zijn tegenwoordig!

    Hieronder dan wat foto's van het materieel wat ik zoals bestuur!

    Van boven naar onder:

    - VDL Berkhoff Ambassador: Voor het betere gooi en smijt werk (wel met mate natuurlijk)

    -Ik

    -Volvo :-) De meest geweldig rijdende bus met een gigantisch mooi typisch volvo motorgeluid!

    -VDL Berkhoff Volvo Gelede bus: Lekker oud beestje!

    -Mercedes Citaro: niet vooruit te branden en hobbeld veel omdat de motor helemaal achterin ligt, wel lekker stil voorin daarintegen!

    -MAN Lion Q-line (beter bekend als interliner): Ook een geweldige bus, wordt gebruikt op de lange afstandsritten!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  6. #136
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Nieuwe baan??

    Mooi dat het bevalt,ook geinig dat je met verschillend materieel te doen hebt...


  7. #137
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Nieuwe baan??

    haha prescies hou ik over die merken denk, volvo en MAN goed en mecedes toch teleurstellend.

    leuk he rond toeren in al die wagens;-)
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  8. #138
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Nieuwe baan??

    Ff een kleine update:

    Ik zie net dat ik even geleden geschreven had dat ik in vaste dienst zou gaan bij Connexxion in Emmeloord, echter was dit niet het geval en heb nu dus bijna een jaar gewerkt als uitzendkracht bij Connexxion. Dit maakt het werk hectisch voor mij als uitzendbuschauffeur.

    Gelukkig heeft Connexxion de verplichting om mij 12 maanden na het afronden van mijn opleiding in vaste dienst te nemen.

    Dit gaat dan gelukkig ook gebeuren na bijna een jaar. Er zitten echter wel wat consequenties aan helaas en gelukkig.

    Omdat het in Emmeloord niet zeker is wat de consessie gaat doen (consessie= wie mag als aanbieder b.v. Connexxion, Arriva, Veolia, Qbuss of Syntus gaan rijden in de door de provincie bepaalde regio) is mijn plek in Emmeloord dus ook nog onzeker. Andere busmaatschappijen zullen mijn opleidingskosten niet overnemen en Connexxion Emmeloord neemt voorlopig niemand meer in vaste dienst.

    Dus ik was al een beetje bang dat de geschiedenis van het zonder werk te zitten zich zou gaan herhalen.

    Toen bedacht ik mij dat Connexxion een verplichting naar mij toe heeft (die waren zij alweer vergeten). Na wat getouwtrek kan ik het volgende melden:

    Als alles loopt als geplant dan treed ik per 15 februari in vaste dienst in het Rayon Almere-haven. Voordeel hiervan is dat ik in wat rustiger vaarwater terecht ga komen qua dagindeling, een vast inkomen én ATV-dagen ga krijgen.

    Nadeel is dan wel weer dat ik in Almere moet gaan rijden, veel busbanen ga zien en de agressie is daar ook een stuk meer dan waar ik nu rijd. Maar al met al in heb dus eindelijk na 2 jaar!! een vaste baan!

    Oh ja en dus ook meer tijd heb voor het forum en meetings, hoewel ik tegenwoordig in mijn vrije weekenden ook wel vrijwilligerswerk doe bij: http://www.arg1940-1945.nl/
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  9. #139
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Nieuwe baan??

    dat is erg fijn om te horen david
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  10. #140
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Nieuwe baan??

    Huh, kun jij mij horen vanaf hier Bas?
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •