Pagina 15 van de 16 EersteEerste ... 5111213141516 LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 157
  1. #141
    Ingeschreven
    29/12/2008
    Locatie
    Lintelo (achterhoek)
    Berichten
    220

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Vandaag maar even het laatste rondje voor de winterstalling gemaakt. Nu nog legaal.
    Geen zo'n maar in iedergeval droog.


  2. #142
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Nog gauw even vol gegooid vanmorgen in Duitsland Ron 98 voor 1.48 per liter.
    In de garage hoes er over, en tot volgend jaar.
    Laat nu de winter maar komen.

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  3. #143
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Mijne staat sinds een uur ook onder zijn hoes droog in de stalling, klein half uurtje hiervandaan. Hopelijk is het snel 1 maart


  4. #144
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.684

    Re: motorrijtuigenbelasting

    De mijne in de carport onder de hoes. Op naar de winterklussen zoals stoel maken en velgen onleggen. Heb net 4 dezelde standaard velgen gekocht op 30 euri😄


  5. #145
    Ingeschreven
    29/12/2008
    Locatie
    Lintelo (achterhoek)
    Berichten
    220

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Trouwens vrijdag ook nieuwe aanslag voor het kwarttarief voor de wegenbelasting voor 2015 gehad. Betalen voor 1 januari . Zou sympathiek van de belastingdienst zijn geweest als deze voor 1 maart betaald zou moeten worden.


  6. #146
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Gisteren nog een rit gemaakt van 130km met een bagageruimte vol sinterklaascadeautjes. Eenmaal bij huis uitgeladen en op naar de garage, startmotor rond en niet starten. Een uur later nog een keer geprobeerd en hup, starten. Gelijk in de garage gezet en het wassen maar overgeslagen. Was nog even spannend. Startmotor en bekabeling vervangen is een mooi klusje voor de wintermaanden.


  7. #147
    Ingeschreven
    27/05/2012
    Berichten
    407

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Die van mij blijft gewoon op de weg..


  8. #148
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thijsch Bekijk Berichten
    Gisteren nog een rit gemaakt van 130km met een bagageruimte vol sinterklaascadeautjes. Eenmaal bij huis uitgeladen en op naar de garage, startmotor rond en niet starten. Een uur later nog een keer geprobeerd en hup, starten. Gelijk in de garage gezet en het wassen maar overgeslagen. Was nog even spannend. Startmotor en bekabeling vervangen is een mooi klusje voor de wintermaanden.
    Is dat een startmotor probleem, of een warme start probleem?


  9. #149
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Warme start probleem heb ik (gelukkig) in mijn hele bezit nog geen last van gehad, koude start is ook altijd prima geweest. Hij slaat warm ook nog steeds de eerste keer aan maar dan moet ik de startmotor nog een paar tellen laten draaien (wat ik dus gister niet deed), het gaat allemaal wat minder vlot... Ontsteking en brandstofsysteem is allemaal zgan dus daar hoop ik het niet te hoeven zoeken.


  10. #150
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: motorrijtuigenbelasting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tortini Bekijk Berichten
    Trouwens vrijdag ook nieuwe aanslag voor het kwarttarief voor de wegenbelasting voor 2015 gehad. Betalen voor 1 januari . Zou sympathiek van de belastingdienst zijn geweest als deze voor 1 maart betaald zou moeten worden.
    Helemaal mee eens, maar ja, makkelijk graaien zo...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •