Pagina 15 van de 23 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 224

Onderwerp: Project "FROST"

  1. #141

    Re: Project "FROST"

    Ik zou de wagen vandaag terug brengen naar Porsche - noord holland. Maar Ronald Paul moest weg vanmiddag dus het moet nog even wachten..
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  2. #142
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: Project "FROST"

    Hmm ik ben wel goedkoper als PSNH hoor :wink:
    Als je wat hebt vraag het dan de volgende keer even, kijken we wel of ik tijd heb. Het meeste wat je tot nu toe hebt gehad kan ik ook wel. :idea:


  3. #143

    Re: Project "FROST"

    Ik laat er nu een ander type boegie inzetten, misschien dat ie dan koud beter gaat starten. Ook ga ik toch maar een hoes kopen, wel van goede kwaliteit. Auto lekt aan alle kanten en de binnenkant is gewoon beslagen
    Morgen ga ik de Porsche met de hand wassen, vanbinnen even drogen met een paar doeken, desnoods tijdje stationair warm laten lopen, hoes erover, nieuwe boegies erin en dan maar weer afwachten tot ik geld heb. Mocht het daarna niet beter zijn ga ik toch maar eens de injectoren laten vervangen, of de keringen. ( had het gevoel dat ik een beetje mengsel rook de laatste keer bij het blok )

    In ieder geval ben ik niet meer van plan ritten te gaan rijden tot April/Mei, als het weer iets beter wordt.
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  4. #144
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project "FROST"

    stationair warm draaien heeft geen zin.

    Gewoon nieuwe bougies erin steken, auto gaan wassen van binnen en buiten. Daarna gewoon ff 50 km rijden zodat alles lekker warm is en dan warm weg zetten.


  5. #145

    Re: Project "FROST"

    JEZUS! *sorry!* Ik wordt er helemaal KNETTER GEK van! Ruim een week geleden een endje gaan rijden, iets teveel gas, auto loopt ineens gelijk weer op drie cilinders!! NEE, niet weer!!! :x

    Auto weer een tijdje weggezet, toch maar een hoes bestelt, want kan nergens in de buurt een garagebox vinden Alles zit vol, en anders zou ik heel veel moeten gaan dokken..

    Paar dagen geleden auto proberen te starten...geen reactie, accu was helemaal leeg ( verdorie een NIEUWE accu!!! ). Van het weekend geprobeerd de auto te koppelen aan de auto accu van mijn vriend. Bij het plaatsen van de klem vlogen bij hem de vonken in het rond. Geen goed teken denk ik? We zijn toch verder gegaan; uiteindelijk heeft mijn vriend zijn auto gestart. Ik deed hetzelfde, maar wederom geen reactie van de 924. Geen brandende lampjes, geen geluidjes, nix.
    Ineens roept mijn vriend dat ik de sleutel weer om moet draaien want er komt ROOK uit de motor vandaan!!!!!!! :shock: :shock: :shock:
    Ik ben uitgestapt en ja hoor, rook bij de 3e boegie en ergens bij de koelstofslangen, vlak waar je de motorkap sluit. Leek echt alsof er iets stond te branden!!! Pas na 2 of 3 minuten was de stinkende rook weggetrokken. Wat nu????
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  6. #146

    Re: Project "FROST"

    ...en voor alle duidelijkheid, we hebben de accu kabels NIET perongeluk verwisseld!!!
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  7. #147
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Project "FROST"

    Dynamo??


  8. #148
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Project "FROST"

    Ontzettend balen voor je!
    Dat niet starten/lege accu klinkt idd als dynamoverhaal of anders een bedradingprobleem/stroomlekkage...


  9. #149

    Re: Project "FROST"

    Rook en stank doen mij denken aan bedrading/ plastic dat aan het wegsmelten is. Kijk de kabels naar je startmotor eens na, en eventueel ook andere kabels. Er moet op de een of andere manier toch iets sluiting hebben gemaakt, lijkt mij.

    Succes,
    Kevin


  10. #150
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Project "FROST"

    Moeilijk te zeggen zo wat er aan de hand is.
    Zou alles onder de motorkap een goed nalopen,met name zoals al geschreven bekabeling van dynamo/startmotor.
    Dicht bij de motorkapsluiting loopt in iedergeval geen bekabeling wat direct iets met het starten te maken heeft maar rook trekt alle kanten op natuurlijk....

    succes gewenst.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •