Page 19 of 24 FirstFirst ... 9151617181920212223 ... LastLast
Results 181 to 190 of 236
  1. #181

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Tijdje niet gereden. Hoop dat vandaag de oorzaak van die irritante tik is weggenomen. Rechtervoorwiellager is vervangen; was duidelijk stuk en na twee keer proefrit, nog niets te horen.... Hopelijk blijft 't zo als ik 'm volgende week weer meeneem naar m'n werk. Overigens wel weer effe flink geconfronteerd met dat k%t warmestartprobleem. Maar ja, dat moet nog maar even wachten. Echt oplossen kan veel tijd en geld gaan kosten, en dat ga ik nu even niet uitgeven. Eerst maar 'ns ander werk. Deze baan houdt binnenkort op.... (oeps).


  2. #182
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Tuk / Steenwijk
    Posts
    6,043

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Quote Originally Posted by Bcreative View Post
    Tijdje niet gereden. Hoop dat vandaag de oorzaak van die irritante tik is weggenomen. Rechtervoorwiellager is vervangen; was duidelijk stuk en na twee keer proefrit, nog niets te horen.... Hopelijk blijft 't zo als ik 'm volgende week weer meeneem naar m'n werk. Overigens wel weer effe flink geconfronteerd met dat k%t warmestartprobleem. Maar ja, dat moet nog maar even wachten. Echt oplossen kan veel tijd en geld gaan kosten, en dat ga ik nu even niet uitgeven. Eerst maar 'ns ander werk. Deze baan houdt binnenkort op.... (oeps).
    Dat is niet leuk ,ik hoop dat je snel een nieuwe baan vind :frown:

    Ik sta er versteld Van dat je warm start probleem er nog steeds is
    het was toch verholpen ?????
    ik ben benieuwd wat de Bieber Straks gaat doen als alles vers is edface:
    Als hij geen W.S.P. heeft, dan moet die van jou er toch ook zonder kunnen
    Die roze van mij heeft het Wel
    En ik dacht die van jou niet (maar helaas dat is Gebleken )
    Dat Die Roze Het Heeft ( geeft mij de Mogelijkheid om te zoeken naar een alternatief oplossing :-)wie weet vindt ik die .
    ik zit aan iets met temperatuur sensors te denken wie weet :-)
    je bent dan de eerste die het dan uit mag proberen
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #183

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Quote Originally Posted by M.B.H. View Post
    Dat is niet leuk ,ik hoop dat je snel een nieuwe baan vind :frown:

    ik zit aan iets met temperatuur sensors te denken wie weet :-)
    je bent dan de eerste die het dan uit mag proberen
    Thanks, hoop ook dat dit snel gaat lukken!
    En m.b.t. het WSP (idd goed om af te korten!), ik ben zeer geďnteresseerd in jouw bevindingen. Probleem is dat er behoorlijk wat mogelijke veroorzakers zijn. En uiteindelijk zal ik deze allemaal gaan proberen, totdat 't probleem er niet meer is, uiteraard. Maar dat moet dus nog effe wachten. Hou me op de hoogte alsjeblieft!

    Oh ja, m'n bovenstaande mail klonk een beetje somber, maar ik vond het wel weer heel fijn om na twee weekjes in de 924 te rijden, hoor! Da's toch wel weer effe heel wat anders dan de Volvo!;-):-)


  4. #184

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Probeer eens bij de warme start de stekkers van je koudestartinjector en van de klep onder je spinnekop los te trekken, als dit werkt is je temp.tijdschakelaar waarschijnlijk kapot.Hierdoor denkt je injectiesysteem dat de motor koud is en geeft hij extra benzine waardoor de motor verzuipt.Bij mij was dit de oplossing:-),heeft veel tijd gekost voor ik hier achter kwam maar nu hou ik weer van mijn 924:grin:
    Groeten,
    Maup


  5. #185

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Zo, tijdje weggeweest van hier. 924 heeft ook aantal weken stilgestaan. Had behoorlijke koelvloeistoflekkage en vond ook weer paar druppels olie onder m'n auto. Koelvloeistof liep echt overal langs, maar bleek uiteindelijk een gescheurde slang te zijn. Dat is nu weer verholpen. Olie lijkt toch maar beetje 'zweten' te zijn en viel waarschijnlijk extra op, omdat de auto een tijd op z'n plek heeft gestaan. Was ook maar een druppel of vier, vijf. Anyways, vanmorgen weer naar m'n werk ermee. Even tanken onderweg en ja hoor! Weer niet starten...:Cry: Motorkap opengezet, zodat ie wat sneller af kon koelen. Gelukkig was ie nog niet zo heel warm en was het vanmorgen buiten nog redelijk koel. Dus al vrij snel kon ik toch weer rijden. Nou ja, in het najaar toch maar eens ingaan op aanbod van die monteur om hele injectiesysteem 'ns na te lopen. Krijg straks te horen of ik nog een paar weken werk heb of niet en heb inmiddels wel 'n paar gesprekken gehad, maar nog geen nieuwe baan. Dus eerst dat maar even afwachten en hopelijk beetje geld sparen daarvoor en dan m'n vriendin nog overtuigen... Toch wel weer fijn, op pad met m'n 924!


  6. #186
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Tuk / Steenwijk
    Posts
    6,043

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Het blijft ook maar worstelen met de elementen van de P.
    Doe maar rustig aan alles op zijn tijd ;-)
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #187

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Toen je bij die benzinepomp stond heb je toen de stekkers losgetrokken?(zie post van 17 april)


  8. #188

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Alweer tijdje niet op 't forum geweest en ook niet gereden met de 924. Heeft alles te maken met superdrukte qua werk (gelukkig) en aanschaf van een Saxo als 'tweede auto', waardoor de 924 onze derde auto is geworden en dus minder belangrijk; maar ik hou nog wel steeds van 'm (of eh, haar?), hoor. Hoewel, afgelopen donderdag heerlijk met open dak naar Zandvoort. Dan voel je je toch wel weer even de koning te rijk! Maar helaas op de terugweg hield ie er helemaal mee op. Het was rijden en opeens motor uit en dus uitrollen en de kant insturen. Met geen mogelijkheid meer te starten; startmotor draaide wel, en ook gewoon stroom, (dus) geen lege accu, geen 'losgeschoten' onderdelen of kabels te zien, gewoon voldoende benzine, maar ook na tijdje afkoelen, niet te starten. Auto naar garage gesleept. Probleem lijkt 'm te zitten in ontsteking. Hoor deze week meer...

    En dan staat nog altijd 'operatie warmestart' op stapel. Maar weet nog niet wanneer ik daar tijd en geld in ga steken. Kan in principe, rekeninghoudend met voldoende tijd tussen twee ritten, wel rijden. Maar blijft natuurlijk wel een ding dat opgelost moet worden.
    Is in ieder geval niet een kwestie van teveel bezine (dank je wel nog voor het meedenken, maup), maar gewoon helemaal geen bezine. Weet nog niet wat ik daarmee uiteindelijk ga doen. Misschien uiteindelijk wel electronische injectie of juist carburateur... Wordt vervolgd, dus.


  9. #189
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Tuk / Steenwijk
    Posts
    6,043

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Dat is minder leuk dit te lezen heb je geen Vonk meer ??????
    Ik ben het een en ander aan het testen op mijn Cabrio, wat het WS probleem aan gaat.
    Maar ik heb nog geen probleem gehad !!!!!! dus ik kan je nog niet helpen met een oplossing ( anders dan wat bekend is )
    Eigenlijk ben ik een auto met het Probleem nodig, om het goed uit te kunnen testen.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  10. #190

    Re: De rode '81er van Bcreative

    Martin, had jij met die roze/paarse ook niet een wsprobleem?
    Hoe is het met de Bieber, eigenlijk?


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •