924 1977 | middenconsole armsteun

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peter depoorter
    924 Wannabe
    • Aug 2009
    • 59

    #16
    Re: 924 1977 | middenconsole armsteun

    Even hierop verder geborduurd,ik ben 63 en hoor eigenlijk ook niet te zitten in een auto voor 'jonge gasten'
    Maar ik rij er toch zo graag mee....nu in antwoord....
    Klopt heren, was zoals jullie wel weten een latere optie,net zoals de knop van het handschoenkastje.....later ook met logo,in de eerste reeksen niet.....( en nog wel zaken.....die werden toegevoegd)
    Sommigen eigenaren hebben dat later ook verwisseld omdat ze dat leuk vonden.
    De reden waarom ik er een armsteun in wou is me ook door het forum te lezen, ingegeven....
    Het blijkt ,dat dit echt een hele verbetering is...nu zal ik dat mogen ervaren zeker...
    en zo'n slot met label komt ook nog op mijn weg....
    en het is en blijft toch een toegevoegd origineel item van .....geen 'after marked' armsteun (wat er trouwens nooit zou in komen)
    Nu begrijp ik ook waarom ik dat aanpaswerk had......
    Fijn weekend !!!
    Last edited by peter depoorter; 28-01-22, 17:12.

    Comment

    • Beer924
      924 Gek
      • Aug 2021
      • 785

      #17
      Re: 924 1977 | middenconsole armsteun

      Wie zegt dat je met 63 niet in een jongemannen auto zou horen te zitten? Je bent nog heel jong vergeleken met mij. Ssst, 66 inmiddels maar stap nog steeds met heel veel plezier in de 993 of 924. Genieten man!

      Comment

      • Ronaldbm
        924 Addict
        • Aug 2014
        • 1688

        #18
        Re: 924 1977 | middenconsole armsteun

        Ik hoop het tegen die tijd ook nog te doen ;-) en ja, die armsteun is gewoon fijn!
        Project 924....and nice driving

        Comment

        • Beer924
          924 Gek
          • Aug 2021
          • 785

          #19
          Re: 924 1977 | middenconsole armsteun

          Maar eigenlijk is ie, als je naar huidige maatstaven, net iets te laag. Als je er met je arm op wilt steunen, dan kom je min of meer in een houding te zitten zoals de petje pietamientjes in de Golfjes. Helemaal naar rechts onderuit gezakt

          Comment

          • peter depoorter
            924 Wannabe
            • Aug 2009
            • 59

            #20
            Re: 924 1977 | middenconsole armsteun

            Een petje pietamientje....wat is dat, of kan je dit eens omzetten naar Vlaams ? Er zullen in België ook wel zo'n exemplaren wonen,denk ik....

            Comment

            • Laagvlieger
              924 Wannabe
              • Aug 2013
              • 24

              #21
              Re: 924 1977 | middenconsole armsteun

              Ha Peter, leuk om te zien dat je ook op het forum zit! De middenconsole was dus mijn vorige, waarvan ik dus de bovenkant vervangen heb. Ik zal zo een update plaatsen voor mijn eigen project.
              Het komt er wel

              Comment

              • Beer924
                924 Gek
                • Aug 2021
                • 785

                #22
                Re: 924 1977 | middenconsole armsteun

                Haha. Ja, Petje Pietamientje was een klein ventje in de tv reclame van calvé pindakaas. Klik maar eens op YouTube. Zal vast iets over te vinden zijn. Maar daarmee worden bij ons ook jongeren aangeduid die met een petje scheef of achterstevoren op hun hoofd lekker de stoere jongen uithangen, maar eigenlijk niks voorstellen. Oh jee, ik hoop dat ik dit in de huidige tijd nog zo mag zeggen.......

                Comment

                • peter depoorter
                  924 Wannabe
                  • Aug 2009
                  • 59

                  #23
                  Re: 924 1977 | middenconsole armsteun

                  Ik had je het al willen vragen .....wist niet dat je ook nog laagvlieger heette.....zal wel met de zware voet te maken hebben zeker
                  Last edited by peter depoorter; 31-01-22, 18:26.

                  Comment

                  • peter depoorter
                    924 Wannabe
                    • Aug 2009
                    • 59

                    #24
                    Re: 924 1977 | middenconsole armsteun

                    Voor mij geen probleem hoor.....men is tegenwoordig bij alles 'licht geraakt'.....spijtig en eigen aan huidige tijden

                    Comment

                    Working...
                    X