Koppeling vervangen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jayke
    924 Gek
    • Feb 2010
    • 910

    #16
    Originally posted by captainfrasca
    Dat is inderdaad de mijne!! Goede prijs afgesproken ervoor....
    Kun je een indicatie geven hoeveel ongeveer? Mijne zit er ook aan te komen denk ik en heb niet echt de ruimte en zeker niet de brug om het zelf te doen, dus zat ook aan De Loods te denken als het zover is.

    Comment

    • captainfrasca
      Administrator
      • May 2007
      • 3525

      #17
      Re: Koppeling vervangen

      De prijs was ongeveer €350,- De koppeling heb ik zelf geleverd....
      Porsche isn't just a car, but a way of life!
      1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
      Lees hier de regels van 924forum.nl

      Comment

      • Jayke
        924 Gek
        • Feb 2010
        • 910

        #18
        Re: Koppeling vervangen

        Oh dat is zeker een goede prijs. Goed om te weten

        Comment

        • Berrychello
          924 Wannabe
          • Sep 2009
          • 93

          #19
          Re: Koppeling vervangen

          Hm, goed om in gedachte te houden! Is ook redelijk in de buurt.

          Comment

          • Jayke
            924 Gek
            • Feb 2010
            • 910

            #20
            Re: Koppeling vervangen

            Ook bij mij is de koppeling waarschijnlijk aan vervanging toe. Symptomen: branderige lucht en soms 'klapperen'/schokken bij op het aangrijppunt. Nu heb een beetje rond geïnformeerd, maar tot nu toe zijn alle alternatieven om dit te laten doen me qua prijs niet echt meegevallen. Alles wat ik tot nu toe heb gevonden zit toch zo op de 1000 euro. Dat vind ik nogal fors...

            De Loods heeft zich destijds bij David een beetje vergist in hoeveel werk het is, en vraagt daar nu een aanzienlijk hoger bedrag voor. Zelfs als ze me al 'matsen' komt de minimum prijs die ze kunnen rekenen als alles goed gaat op een bedrag dat ik eigenlijk eerder echt als uiterste bedrag te besteden heb (en liever zelfs dat niet). En we weten allemaal dat met dit soort dingen de kans dat het allemaal goed gaat niet zo groot is.

            Zelf doen is voor mij niet echt een optie omdat ik geen goede sleutelruimte heb, laat staan een brug. Om te gaan kloten op de parkeerplaats voor de deur met assteunen oid zie ik niet zitten. Een brug huren is ook lastig, omdat met mijn beperkte sleutelervaring ik ervan uit ga dat het me meer dan 1 dag kost.

            Heeft iemand suggesties hoe of waar ik dit kan laten doen voor minder geld?

            Comment

            Working...
            X