Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
  1. #11
    Ingeschreven
    03/07/2011
    Berichten
    20

    Re: Een 1979 924 project (al hoopte ik oorspronkelijk van niet)

    //Stallen voor de winter - hoe doe je dat?//

    Goedemiddag allemaal,

    Het is al even geleden dat ik jullie een update kon geven over mijn 924-project. Het zit zo dat deze zomer, toen ik de wagen een maandje had, mijn leven volledig overhoop werd gegooid. Een van de gevolgen was dat ik een andere wagen voor dagelijks gebruik moest aanschaffen (eentje die zuinig was en een kinderstoel kon hebben) - dat is uiteindelijk een Micra'tje geworden - in dezelfde kleur als de 924.

    Ik heb lang getwijfeld om de 924 weg te doen, maar kan het niet over mijn hart krijgen. Het is zo'n prachtige wagen en ik weet zeker dat als ik hem nu wegdoe, ik 50 zal zijn tegen dat ik er weer een koop, en daar ga ik niet op wachten.

    Ik heb echter geen tijd meer om er aan te werken of er mee te rijden. Sinds augustus heb ik er maar twee korte ritjes mee gemaakt. Hij staat droog onder een carport, daar zou hij nog even kunnen blijven.

    Nu wil ik wel zorgen dat de wagen niet gaat staan kapotgaan daar onder die carport zolang ik hem niet genoeg kan gebruiken of er aan werken, zeker met de winter die eraankomt.

    Kunnen jullie me raad geven wat ik zeker wel en zeker niet moet doen om te zorgen dat ik in de lente de wagen weer kan verzekeren, starten en de sporen geven?

    Ik zag niet meteen een forumdeel waar deze vraag in terecht kon, dus vandaar hier in het projectenforum...

    Groeten en bedankt,

    Kasper


  2. #12
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Een 1979 924 project (al hoopte ik oorspronkelijk van niet)

    Mooi dat je hem niet wegdoet! Een micra voor door de weeks en een 924 voor in het weekend is een perfecte oplossing

    Winterstalling:
    - Accupool los
    - Controleren of koelvloeistof en ruitensproeiervloeistof wel vorstvast zijn
    - Banden op juiste spanning zetten
    - ?
    - ?
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  3. #13
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Een 1979 924 project (al hoopte ik oorspronkelijk van niet)

    op blokken zetten, voorkomt platte vlakken in je banden
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #14
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717

    Re: Een 1979 924 project (al hoopte ik oorspronkelijk van niet)

    Niet wegdoen maar bijhouden, ps ik ben ook een belg maar maakt niet uit.
    Enkel misschien makkelijker om eens af te spreken.
    Is het niet veel werk aan, en je zal er mee akkoord gaan als je mijn project ziet

    Succes

    Start hem regelmatig toch eens kan nooit kwaad


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •