Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: ff voorstellen

  1. #11

    Re: ff voorstellen

    succes met de zoektocht!

    2 auto's moet best kunnen, mits je een belastingvrije 2liter koopt.. ook wel zo handig want ondanks dat ze best betrouwbaar zijn, zijn ze wel oud, dus wellus stuk

    als je niet al te duur wil rijden, koop dan geen S, die zijn namelijk wel duur.. wel zuiniger met brandstof.. maar een distributieriem van 800,- materiaal (incluus waterpomp) en een koppeling van +-1250,- is zo vervelend in vergelijking met het 'standaardspul' van de 2liter die fout heb ik ook beetje gemaakt (alhoewel ik toen geld zat had toen ik m kocht, nu met een eigen huisje is dat wel anders )

    kijk rustig rond, je hebt geen haast... die rooie hier op het forum zou ik zeker ff gaan kijken! volgens mij is die echt heel erg netjes en die prijs is eigenlijk absurd laag voor de auto (ivm imigratie)

    bij een 924 gaat het niet helemaal op, maar meestal is goedkoop-duurkoop!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #12
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: ff voorstellen

    ik zeg het je heb van het weekend gekeken naar die witte met targa dak en spoiler, staat er super netjes bij met een par details aan werk 8)
    dus heb hem maar gelijk gekocht zaterdag ga ik hem ophalen, moet deze week wel de verzekering regelen :lol:

    zal wel een draadje openen wat er allemaal mee gebeurt, we beginnen met een paar kleine dingetjes, zoals smeren van een par onderdelen
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #13
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: ff voorstellen

    Gefeliciteerd! Welke witte?


  4. #14
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: ff voorstellen

    van onze emigrerende familie
    deze witte
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  5. #15
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: ff voorstellen

    Ah, die! Lijkt me een nette auto.

    Misschien zie ik 'm binnenkort in Nieuwegein rijden...


  6. #16
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: ff voorstellen

    gefeliciteerd!

    Allebij trouwends

    vind het trouwends ook een mooie auto!

    en niet alleen omdat ie wit is
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #17
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: ff voorstellen

    als je me ooit tegen komt, ikhe jou tot nu toe alleen bij me werk zien keren 2x
    wij parkeren ook niet voor de deur maar het is wel de bedoeling dat ie daar regelmatig komt als ik niet op de fiets ben :grin:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  8. #18
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: ff voorstellen

    Gefeliciteerd Tycho! Zijn er al foto's van je nieuwe aanwinst?


  9. #19
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: ff voorstellen

    die komen volgende weekend, dan ga ik gelijk begnnen met een paar kleinigheden. moet alleen en foto toestel hebben, de mijne is op mysteruise wijzen verdwenen :wink:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  10. #20
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: ff voorstellen

    Ik werk vlakbij CityPlaza, om precies te zijn bij de verkeerslichten voor CityPlaza als je vanaf jouw werk komt. Ik hoop voor mijn collega dat je me niet teveel meer bij je werk ziet.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •