924 1977 | Flessenhouders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peter depoorter
    924 Wannabe
    • Aug 2009
    • 59

    #16
    Re: 924 1977 | Flessenhouders

    O ja, ik vroeg me af en dat is specifiek een vraag naar Morgoth924.
    Die klittenband....kleeft die eenzijdig aan het tapijt(de bekleding dan) van de 924 of moet je daarvoor iets speciaal doen ?
    Groeten, peter

    Comment

    • peter depoorter
      924 Wannabe
      • Aug 2009
      • 59

      #17
      Re: 924 1977 | Flessenhouders

      Hallo,
      Vandaag de tweede erbij gemonteerd.Ziet er zeker niet slecht uit.Het hindert niet en is verwijderbaar indien gewenst.
      Nog een tip voor wie dit ook wil maken.De lengte van de bovenzijde van de basis was ongeveer 15.5 cm.
      De geplooide zijde is bij mij ongeveer 5 cm.
      Ik denk dat je beter dit wat langer maakt, zodat het zwaartepunt wat vergroot.
      Zoals eerder al gezegd.Kijk eerst naar de houders die je wenst.Ik heb gezien dat er ook bestaan met aan de binnenzijde een soort van klemflappen die het flesje beter vasthouden.
      Bij mij, denk ik, zal het flesje misschien rammelen....???weet het nu nog niet.
      Nu ja, de basis en het idee is er.Ik ben er zeker van dat er nog betere uitvoeringen zullen zijn !Laat hier maar wat foto's (in de goede positie achter.Ik ben benieuwd.Mijn uitvoering zal misschien nog moeten aangepast maar voorlopig ben ik er tevreden mee .Groeten Peter
      Ik probeer hier nog wat foto's bij te voegen en hopelijk staan ze goed.
      De stoppen zitten goed vast en het is toch maar water van een goedkope discounter....Perrier of iets anders is natuurlijk chiquer20220625_190131.jpg
      Attached Files

      Comment

      • Beer924
        924 Gek
        • Aug 2021
        • 783

        #18
        Re: 924 1977 | Flessenhouders

        Ziet er toch gewoon leuk uit zo!

        Comment

        • morgoth924
          924 Fan
          • Dec 2009
          • 119

          #19
          Re: 924 1977 | Flessenhouders

          Originally posted by peter depoorter View Post
          O ja, ik vroeg me af en dat is specifiek een vraag naar Morgoth924.
          Die klittenband....kleeft die eenzijdig aan het tapijt(de bekleding dan) van de 924 of moet je daarvoor iets speciaal doen ?
          Groeten, peter
          De "haakjes"kant van het klitteband op de onderkant van de doos kleven, dat biedt voldoende grip op de automat om te blijven staan. Wel nog niet getest met een noodstop, dus altijd flessen goed afsluiten!

          Zo'n houder op de middentunnel staat natuurlijk erg chique! Geeft inspiratie om zelf eens aan de slag te gaan.
          Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.

          Comment

          • Steady Eddy
            924 Fan
            • Jul 2008
            • 192

            #20
            Re: 924 1977 | Flessenhouders

            Oppassen met drinken (zelfs water) in de auto in Belgie en zeker Frankrijk (verboden)
            Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...

            Comment

            • peter depoorter
              924 Wannabe
              • Aug 2009
              • 59

              #21
              Re: 924 1977 | Flessenhouders

              Wist ik niet dat dit verboden was.Ik zocht het even op en vond o.a. dit.

              Mag ik drinken/eten achter het stuur?

              Een watertje of een frisje drinken in de auto is vaak geen probleem. De politie zal hier niet direct een boete voor uitschrijven. Maar ziet de politie u drinken achter het stuur, en bent u hierdoor ook aan het slingeren? Dan kunt u worden aangehouden met een boete - of zelfs een blaastest - als gevolg.

              Blijkbaar mag het dus soms wel , zo lang je geen apenkuren uithaalt ...en eigenlijk hebben ze gelijk.
              Dus ,als je wil drinken....doe dit dan als je stil staat ( voor een rood licht)of ga eens parkeren.
              Is ook wat tegenstrijdig met de plaats voor drank ,welke men voorziet in bijna alle moderne auto's.....


              Wel bedankt voor de waarschuwing !
              Groeten aan allen ,Peter

              Comment

              • Steady Eddy
                924 Fan
                • Jul 2008
                • 192

                #22
                Re: 924 1977 | Flessenhouders

                Komt erop neer dat je beide handen moet beschikbaar hebben om te rijden (dat lukt dus niet met een flesje in de hand)...

                Bij veel "oudere" Duitse wagens (Porsche-BMW-Mercedes) vind je ook meestal geen drankhouders.
                Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...

                Comment

                Working...
                X