Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: schokdempers

  1. #11
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: schokdempers

    Koni is zeker niet beter dan Bilstein!

    Bilstein is echt de beste demper, is mooier gemaakt en heeft een veel dikkere zuigerstang.

    Leg maar eens een Koni en een Bilstein demper naast elkaar, ik heb ze beide gehad dus spreek uit ervaring.
    937 racer


  2. #12
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: schokdempers

    er is ook nog zoiets als chauvinisme, dus ik zou zeker kiezen voor Koni. Werkgelegenheid in eigen land, eigen volk, eigen poen .....


    (lijk wel op iemnand in de dertiger jaren .... :scared: )
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #13
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: schokdempers

    Zo te zien maken Sachs en Monroe geen achterdemper meer (alleen voor).

    Merken die dan overblijven zijn Koni en Bilstein. Of een B-merk zoals Kayaba, Delphi, etc.

    Bilstein kan je o.a hier kopen: http://www.biesheuvel.nl/

    Koni kan je hier kopen: http://www.efkaimport.nl/
    937 racer


  4. #14
    Ingeschreven
    19/08/2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    257

    Re: schokdempers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    er is ook nog zoiets als chauvinisme, dus ik zou zeker kiezen voor Koni. Werkgelegenheid in eigen land, eigen volk, eigen poen .....
    Allemaal de Daf, Volvo 340 440, Colt in? Spyker is alweer verkocht. :frown: Donkervoort:biggrin:
    Ben nooit heel erg kapot geweest van het Nederlandse auto's. Mijn moeder had een 46 maar ze was ook verrekte Daftig.
    Sachs achter is 90 euro p.s. (Duitse Stoßdämpfer onder Duitse auto):wink: . Heb ze onder mijn Spider. Groot verschil met originele Italiaanse zooi.


  5. #15
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: schokdempers

    nou niet overdrijven, we hadden het over schokdempers, niet over wasketels ...... :-)
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •