Pagina 2 van de 22 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 216

Onderwerp: Ritske's 77'er 924

  1. #11
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Ritske's 77'er 924

    Dat komt wel goed, de meeste draden van het alarm liggen al los, had alleen geen tijd meer om
    de rest van het alarm op te zoeken en te verwijderen. Donderdagavond op het werk maar weer
    ff mee verder. Dan staat de apk en het laatste deel elektrisch in de planning.
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


  2. #12

    Re: Ritske's 77'er 924

    ey dat ding heb ik ook vrij serieus naar gekeken
    alleen nooit contact gezocht, wel vaak getwijfeld.. ops:

    die deurpanelen zijn standaard.. dus dat heb je handig.. kan je 5 speakersysteem maken heb je mooi surround sound.. ideaal is dat!

    verder heb je wel een mooie kleur uitgekozen!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #13
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Ritske's 77'er 924

    Vandaag de auto ff gekeurt, viel allemaal een beetje mee gelukkig:

    al gedaan:
    *6 remleidingen ontroesten(geen putvorming gelukkig)
    *voorwiellagers afstellen(teveel speling, blijkt allemaal nieuw(schijven, blokken en lagers) te zijn :grin: )
    *koplamhoogte afstellen en schoonmaken(had geen goed beeld, zo smerig was het glas oll: )
    *kenteken verlichting brande aan een kant zwak(aansluitingen schoongemaakt en een nieuw lampje)

    nog te doen:
    *gordel lv blokkeert niet(is onderweg, nog bedankt Boudewijn )
    *kmtellerverlichting(zaterdag)

    In de planning voor komende zaterdag:

    *Kmteller verlichting en de laatste beun bedrading
    *Gordel lv vervangen indien die dan binnen is(hoop het wel, maar denk het niet ivm drukte van de feestdagen bij de post)
    *Als er genoeg tijd over is zaterdag de dynamo er nog ff af, rubberen bussen zijn uitgesleten en mijn snaar slipt

    En dan maandag of dinsdag voor 2 jaar apk :-D :mrgreen:
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


  4. #14

    Re: Ritske's 77'er 924

    doe je goed
    lekker lijstje al afgewerkt..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #15
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Ritske's 77'er 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    ey dat ding heb ik ook vrij serieus naar gekeken
    alleen nooit contact gezocht, wel vaak getwijfeld.. ops:

    die deurpanelen zijn standaard.. dus dat heb je handig.. kan je 5 speakersysteem maken heb je mooi surround sound.. ideaal is dat!

    verder heb je wel een mooie kleur uitgekozen!
    Opzich is de kleur wel mooi, maar de auto is niet supernetjes gespoten(zit hiet en daar beetje rotzooi in de lak, mischien in de nabije toekomst nog een keer ) en het interieur is redenlijk uitgeleeft(komt ook weer goed)
    Verder rijd ie heerlijk(moet ook wel, gebruik de auto op dit moment als daily tot mijn corrado weer klaar is)
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


  6. #16
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Ritske's 77'er 924

    Goed bezig! En straks weer lekker 2 jaar APK, da's mooi!
    Zou trouwens voor dat targadak even checken hoe erg de rubberrand van het dakje zelf vergaan is. Je hebt kans dat het loszit of gewoon niet meer mooi rond het dakje aansluit en daarom water doorlaat. Wat je kunt doen is het (voorzichtig) lostrekken en helemaal rondom verwijderen, vervolgens de rand van het dakje volledig ontdoen van lijmresten en vuil.
    Dan de rubberrand vanbinnen ook zoveel mogelijk ontdoen van lijmresten en schoonmaken. De rand van het dakje vetvrij maken en de rubberrand met goede lijm er weer netjes omheen zetten. Voordat 't droog is nog even goed eromheen aandrukken, zodat ie optimaal aansluit. Let op de je niet teveel lijm gebruikt en door uitlopen lijm het dakje aan je auto vastlijmt... .
    Hopelijk is je lekkage nu verholpen. Succes! :grin:


  7. #17
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Ritske's 77'er 924

    Handjevol vaseline langs de rubbers helpt soms ook.


  8. #18
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Ritske's 77'er 924

    Gistere nog druk met de bedrading bezig geweest, alle beunbedrading is er uit en bijna alles werkt weer
    alleen de :
    Achteruitverwarming
    mistlamp
    elektrische spiegels
    olietemperatuurmeter
    werken nog niet, voor de mistlamp,olietemperatuurmeter en de elektrische spiegels liggen er geen kabelbomen in :evil:
    Verder de gordel erin gezet en de waterlekkage aan de voorkant opgelost(afwatering parafanbak verstopt ) en draaden vanaf de accu die zonder rubbers door een doorvoergat waren gehaald :shock: . Ook lekte er water langs de kabelboom van het alarm, hiervoor hadden ze een gat in het doorvoerrubber van de originele kabelboom gemaakt :evil: , dit heb ik goed schoongemaakt, dichtgekit en vervolgens mooi glad gestreken, valt niet meer op :grin: .
    Door deze drukte ben ik helaas niet meer aan mijn dynamo toegekomen afgelopen zaterdag, dit blijft nog wel hoog op het prioriteiten lijstje staan.
    Hoef alleen morgen nog te werken en dan ben ik de rest van de week vrij, dan ga ik met de lekkage van mijn dak bezig(hemeltje etc. eruit). Dit zal nog wel een mooie klus worden, een stukje van de opstaande rand van mijn dak is roestig en is een stukje korter geworden :cry: en het lijkt alsof er een stukplaatwerk van de watergoot loszit(hangt vast in de kit, kan hem zo een stukje naar beneden drukken)
    Vandaag de auto en de motorruimte gewassen, is nog een stuk lichter geworden van kleur en de motorruimte ziet er weer netjes uit.
    Afgelopen vrijdag nog een nieuwe radio bestelt: klik Zit ik gelijk weer met een groot luxe probleem, waar plaats je een hardeschijf uit het zicht en toch makkenlijk te bereiken
    En als laatste, vanaf morgen weer apk tot 6 januarie 2011
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


  9. #19
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Ritske's 77'er 924

    en de update voor vandaag:


    morgen beginnen om de schade bij onder/naast het opendak te bekijken, iemand nog tips hoe ik het hemeltje
    er een beetje heel uit kan krijgen :
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


  10. #20

    Re: Ritske's 77'er 924

    Hemeltje is moeilijk heel te demonteren. Op de B stijlen zit het geplakt, als je dat heel los kunt krijgen is het verder een eitje. De rest van de hemel zit namelijk met ijzeren pennen tussen het dak geklemd.

    Slechte omschrijving, toch hoop ik dat je er iets aan hebt,
    Succes,
    Kevin


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •