Pagina 2 van de 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 82

Onderwerp: SEXY LEXY

  1. #11
    Ingeschreven
    06/09/2009
    Locatie
    Vreeland
    Berichten
    93

    Re: SEXY LEXY

    Dat met die draden komt me wel bekend voor, maar volgens mij is het bij mijn 924 niet zo erg gelukkig. Heb wel een hele bos met draden onder het dashboardkastje liggen. Een hele zooi steekzekeringen er aan en een kastje van een alarm. Gelukkig zit die niet aangesloten, maar ik durf het ook niet helemaal aan dat te verwijderen.


  2. #12
    Ingeschreven
    16/06/2013
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    167

    Re: SEXY LEXY

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berrychello Bekijk Berichten
    Dat met die draden komt me wel bekend voor, maar volgens mij is het bij mijn 924 niet zo erg gelukkig. Heb wel een hele bos met draden onder het dashboardkastje liggen. Een hele zooi steekzekeringen er aan en een kastje van een alarm. Gelukkig zit die niet aangesloten, maar ik durf het ook niet helemaal aan dat te verwijderen.
    Zoiets heb ik ook.
    Alarm is wel aangesloten, en functioneert ook, voor zover ik kan controleren.

    Nog wal losse draadjes en aftakkingen...

    Nah ja, eerst maar eens de belangrijke dingen, en ik heb er maandag gewoon mee kunnen rijden.
    wel wat gierend geluid, maar om er achter te komen wat dat is, zal toch eerst de auto normaal moeten kunnen starten.


  3. #13
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910
    Bij mij in de auto zat ook een alarm, dat niet werkte. Toen ik een keer mijn dashboard eruit had, heb ik meteen het alarm verwijderd
    Vervolgens geen last meer van leeglopende accu en een veel hoger voltage beschikbaar in de auto.

    Als je de kans ziet zou ik dus aanraden hem te verwijderen, helemaal als het ook een startonderbreking heeft, want het is toch zuur als die er op gaat en je weet niet hoe het er weer af moet.

    Het is wel even goed puzzelen welke draadjes wat doen en met elkaar verbonden moeten worden etc, maar het was het in mijn geval zeker waard (al was het maar omdat je plotseling een stuk minder bedrading onder je dashboard hebt zitten).

    Edit: Ik lees nu dat je alarm nog wel werkt. In dat geval kan je er natuurlijk ook voor kiezen om hem te laten zitten, aangezien het nut heeft.
    Laatst gewijzigd door Jayke; 19/06/2013 om 09:34.


  4. #14
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533
    Gewoon er uithalen die troep

    Je kan heel makkelijk de draden van het alarm onderscheiden van Orginele
    Het ergste wat je kan hebben is dat je een start onderbreken tegen komt en je de Orginele draden weer moet solderen
    Niet bang wezen het knapt echt op
    Zelf haal ik het er ook altijd uit


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #15
    Ingeschreven
    16/06/2013
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    167

    Re: SEXY LEXY

    20130619_095434.jpg
    20130619_095426.jpg
    20130619_095410.jpg
    zij richtingaanwijzers vervangen.

    Eens kijken of dat qua uitstraling bevalt.


  6. #16
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: SEXY LEXY

    Ik heb zelf ook heldere knipperlichten eropgezet, vind ik ook wat moderner staan. Echter ben ik niet zo 'n liefheber van zo'n ovale vorm die jij er nu op hebt zitten. Ik vind wel dat je een mooi interieur in je 924 hebt, dat Pasha heb ik altijd al erg gaaf gevonden

    Start de auto inmiddels al?


  7. #17
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: SEXY LEXY

    Dat ovaal met chromen randje vind ik ook niet zo'n succes. Liever een rechthoekige aangezien de auto ook wel vrij rechthoekig is.
    Laatst gewijzigd door ArvidW; 19/06/2013 om 12:39.
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  8. #18
    Ingeschreven
    16/06/2013
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    167

    Re: SEXY LEXY

    Hmm, ik vind deze auto juist wat rondig. Vandaar dat ik deze heb geprobeerd.

    We zien wel. Smaken verschillen nou eenmaal, en soms lijkt iets een verbetering te zijn, en is dat na enige toch niet zo.


  9. #19
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: SEXY LEXY

    Ik houd van orgineel oranje


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #20
    Ingeschreven
    16/06/2013
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    167

    Re: SEXY LEXY

    Ik vind oranje een mooie kleur, echt

    Toch doen sommige ontwerpjes oubollig aan.
    Aan de andere kant is het wel authentiek. Ik houd de oem glaasje ook. zijn zo omgeklikt

    Volgende stap in dit projectje is de kabelboom accu-starter-dynamo.
    Mogelijk starter reviseren/schoonmaken/nakijken/na laten kijken/nieuw


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •