LSmeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LSmeding
    924 Wannabe
    • Jan 2022
    • 10

    #16
    Re: LSmeding

    Hi Peter,

    Hartelijk dank! Het is ook zeker de bedoeling om de Wrap erop te houden. Interieur aan te pakken en de benodigde liefde aan kleine onderdelen te vervangen. Zoals de driehoekjes van het opendakje haha.

    Ik zal tzt updates plaatsen
    Grt,
    Lars
    924 '79 Martini wrapped

    Comment

    • LSmeding
      924 Wannabe
      • Jan 2022
      • 10

      #17
      Re: LSmeding

      Hi!

      Het verhaal gaat dat hij lang droog heeft gestaan. Bedoeling was om er een raceauto van te maken. Turbo op te bouwen etc.
      Nooit van gekomen daar de eigenaar voorrang heeft gegeven aan het bouwen van "serieuze" kanonnen. Ferarri / Aston M.

      Vervolgens is hij door het bedrijf wat de race autos bouwt verkocht via MP.

      We zijn echt verwonderd van de staat van de auto. Knalhard, onderhouden en rijdt goed!
      924 '79 Martini wrapped

      Comment

      • Ronaldbm
        924 Addict
        • Aug 2014
        • 1688

        #18
        Re: LSmeding

        Graag gedaan! En ja, even alle aardepunten en contacten nalopen na zo’n tijd is altijd goed! Succes
        Project 924....and nice driving

        Comment

        • Driven
          924 Wannabe
          • Dec 2015
          • 86

          #19
          Re: LSmeding

          Wat een gaaf ding: Porsche 924 in Martini kleuren, succes met werkzaamheden! Wat betreft dat druklager: zou ook de lagers in de torque tube inspecteren als je de boel toch los hebt scheelt een hoop werk. Iets wat ik verzuimd heb te doen destijds, totaal niet aan gedacht ook back then. Nu kan ik me nog steeds kapot ergeren aan dat vervelende geluid van vesleten lagers vooral bij stationair draaien.
          Last edited by Driven; 05-11-22, 14:59.
          Porsche 924 Turbo, "Mal sehen was er aushält".sigpic

          Comment

          Working...
          X