Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Kleppendeksel

  1. #11
    Ingeschreven
    30/11/2008
    Berichten
    198

    Re: Kleppendeksel

    Merken is idd geen probleem, spannen wel. En nieuw materiaal (riemen, rollen, waterpomp) schijnt erg duur te zijn voor de S. Dus moeten we ff gereedschap voor scoren of ding naar een Porsche dealer slepen oll:
    Ik ga dat niet op gevoel doen.

    Als je het te ver vind willen we je evt. ook wel halen of bijdragen in je brandstof
    Maargoed, eerst maar eens alle zooi eraf slopen, wanneer wordt het nou weer eens warm ops:
    1986 Porsche 924S 2.5 rood
    2008 Seat Ibiza 1.4 zilver

    NEE, mijn auto heeft GEEN Audi motor!


  2. #12
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Kleppendeksel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radiant
    Merken is idd geen probleem, spannen wel. En nieuw materiaal (riemen, rollen, waterpomp) schijnt erg duur te zijn voor de S. Dus moeten we ff gereedschap voor scoren of ding naar een Porsche dealer slepen oll:
    Ik ga dat niet op gevoel doen.

    Als je het te ver vind willen we je evt. ook wel halen of bijdragen in je brandstof
    Maargoed, eerst maar eens alle zooi eraf slopen, wanneer wordt het nou weer eens warm ops:
    als je een bijdrage leven voor brandstof wil ik dolgraaag een stukje rijden, en wanneer wordt het warm, dacht februari maart
    je kan ook even informeren bij automaterialenzaak, bij hebben ook riempies en warschijnlijk ook wel een spanrol en meschien een waterpomp als het nodig is :wink:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •