Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21
  1. #11
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Lek in het slangetje van de vacuümvervroeging?

    Overigens draait een 25+ jaar oude motor met prehistorische injectietechniek wel eens vaker minder strak stationair, mijn auto heeft soms ook een wat variërend stationair toerental.


  2. #12
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jessy1984 Bekijk Berichten
    even afwezig geweest ik heb net een gereviseerde cilinderkop geplaatst motor had wat olieverbruik via klepgeleiders ook in een keer geharde klepzittingen er in dus weg met de loodvervanger

    maar het probleem is er nog steeds vooral stationair draait de motor niet 100%
    verdelerkap en rotor zijn goed ze zijn trouwens ook nieuw bougies zijn nieuw
    bougiekabels heb ik met andere geprobeerd en is exact het zelfde
    Er zaten oorspronkelijk ook al geharde klepzitting in de kop.
    Zuigt ie misschien ergens valse lucht aan?


  3. #13
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    Re: slecht draaien motor

    heb ik allemaal nagekeken ik vrees dat het aan de injectoren zal liggen zijn hier mss meer problemen mee deze zijn wss wel 30j oud


  4. #14
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: slecht draaien motor

    Ik zou ze eens ultrasoon laten reinigen, vervangen kan altijd nog.


  5. #15
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: slecht draaien motor

    Deze zijn in principe niet ultrasoon te reinigen (is mij verteld door een bedrijf die injectoren reinigt) Omdat de injectoren niet aan te sturen zijn. En met ultrasoon reinigen krijg je het vuil in de injector er niet uit.. Het zal dus wel iets schelen alleen is dat dan van korte duur.. Enige manier is vervangen..


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: slecht draaien motor

    Hmmm, ik heb het wel eens laten doen bij een Audi met K-Jetronic, dat werkte perfect.


  7. #17
    Ingeschreven
    07/03/2009
    Berichten
    139

    Re: slecht draaien motor

    Het heeft ook weinig zin want het rienigen kost p/m 20 euro per injector en een nieuwe kost 35 euro.......


  8. #18
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: slecht draaien motor

    ik denk dat als je het voor minder dan 20 per injector kan doen, en ook een brandstof reiniger in de tank doet het wel degelijk zal helpen.
    35 per injector kan je ook natuurlijk gewoon 4 nieuwe erin doen, altijd goed:-)
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  9. #19
    Ingeschreven
    12/11/2011
    Berichten
    30

    Re: slecht draaien motor

    Dit probleem lijkt ook op de mijne. Ik verdenk de injectoren ervan. Toen ik mijn 924 kocht liep ie als een zonnetje. Ik haalde hem op en hadden ze er injectorreiniger ingedaan, als extra -. De dag erop liep ie al slecht eigenlijk. En als ik de bougies eruit haal is de derde bougie zwart. Dus maar ff nieuwe injectoren besteld op E-bay. Hoop ze volgende week binnen te krijgen. Laat wel ff weten hoe is is afgelopen!

    greetz,

    Artsaxman.


  10. #20
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717

    Re: slecht draaien motor

    ik had net hetzelfde en heb de injectoren vervangen ZONDER resultaat.
    Dus naar mijn mening ligt het niet aan de injectors....
    moet het nog eens uitzoeken, maar als ik in februari naar de controle ben geweest.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •